Visa ett inlägg
Gammal 2005-07-23, 16:42   #9
Sve
Banned
 
Sves avatar
 
Reg.datum: Jan 2002
Ort: The swept-wing Canada DC-8 streaked down the long runway of Vancouver International Airport, powerful jet engines shrilling to a banshee wail as they braked the giant aircraft.
Inlägg: 1 449
Citat:
Ursprungligen postat av Cupofcoffee
Det här är jävlar i mig inte sant... Jag skulle precis hjälpa en arbetskamrat, genom att pressa ett rör uppåt så att han kunde få ihop kopplingen. Jag lägger röret på axeln, hjälper till med händerna och skjuer ifrån med benen - lugnt och sansat tills röret flyttar sig någon millimeter. Och så pang.

Nu sitter man här och funderar över sin livssituation. Hur fan ska jag gå vidare med det här? Var det bara jag som var dum som gjorde något tungt innan ryggen läkt, eller är min rygg felknullad på något annat sätt än det som läkaren misstänkte. Fan vad ynklig jag känner mig.
Det tar tid att läka en rejäl sträckning/skada i ryggen. Det som pajade på mig i april har jag fortfarande ont av en del nu.
När smärtan försvunnit tycker jag man ska börja med någon form av enklare gymnastiska övningar för rygg och efteråt köra stretching.
Själv försöker jag köra detta 2-3ggr per vecka utöver min gymträning.
Jag vet att min farsa fick köra gymnastik varje dag ett tag. Hoppade han över en eller två dagar blev det genast sämre igen.
Sve är inte uppkopplad   Svara med citat