Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-18, 13:38   #10457
AlexGBG
Registered User
 
AlexGBGs avatar
 
Reg.datum: Dec 2005
Ort: Bangkok
Inlägg: 1 442
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Haha Jag gick inte upp något i vikt under semestern bortsett från att jag uppenbarligen band lite vatten vid ett tillfälle så det blir lite orättvist att jämföra oss två.
Orättvist ändå =(

Citat:
Ursprungligen postat av DURN Visa inlägg
Jag började för ca 2 veckor sedan att äta så mycket att jag, vad jag tror, borde ligga på kaloriplus. Vikten har gått upp 1 kg, lite fett har tillkommit på nedre delen av magen (baserat på spegelbild), hela kroppen ser dock ut att ha "växt en storlek" och muskelsvullnaden efter varje träningspass är enorm. Varje gång jag ställer mig på vågen så tror jag - baserat på spegeln, att vågen ska visa uppgång på flera kilo men det är fortfarande bara 1 kg upp sedan deffen avslutades. Har planerat en kontrollerad uppgå på ca 5 kg fram till jul så det är kanske en lagom takt men misstänker att min förbränning har ökat markant i och med det ökade matintaget. Äter uppskattningsvis 500 kcal mer per dag nu jämfört med för 2 veckor sedan vid deffens slutskede.

Jag tycker mig själv vara betydligt fetare nu än för en vecka sen, men hoppas på att det är vatten som ligger och dallrar, men i så fall borde det ju försvinna snart kan man ju tycka.

Får gå tillbaka nästan en månad för att vara så här tung. Dessutom känner jag mig ur form och klen, även om jag har orkat rätt bra på gymmet nu dom senaste dagarna. Ligger kvar på runt 2000 kcal per dag ett tag till tror jag.

Att träna när man äter ordentligt är en fröjd, så mycket ork och kraft, och i alla fall för mig så bara fortsätter jag, lägger på lite extra övningar när jag normalt brukar vara helt slut
Och dessutom svullanden som du beskriver är trevlig!
AlexGBG är inte uppkopplad   Svara med citat