Visa ett inlägg
Gammal 2017-08-13, 16:19   #10405
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av AlexGBG Visa inlägg
Känns som min kropp snabbt förfaller för tillfället. Lite långhelgsledigt, och har ätit gott varje dag, runt 4000-4500 kcal per dag, med balans på under 3000 kcal, så detta lär straffa sig rätt rejält vid hemkomst och när man är tillbaka i det vanliga livet.

Räknar fortfarande kalorier, blir rätt mycket uppskattningar med bara restaurangbesök och inget hemlagat. Ska bli intressant att se hur stor skada detta gör, totalt 5 dagar borta... Förhoppningsvis inte allt för mycket, försöker ändå hålla nere på kolhydraterna, och har tränat varje dag också

Dock, det är riktigt gott med mat!


Var i Spanien en vecka i slutet av min deff och släppte allt där, såg det som en vecka för att ladda batteriet inför deffens slutspurt. Vägde 81 när jag åkte och drygt 86 när jag kom tillbaka, men gick ner till 81 igen inom ett par dagar så bli inte rädd om du lagt på dig, är bara vatten från allt salt man får i sig via restaurangmat.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat