Visa ett inlägg
Gammal 2018-03-12, 19:23   #17
delta_mats
Illrar pillrar
 
delta_matss avatar
 
Reg.datum: Jul 2005
Ort: Skogen
Inlägg: 5 089
Dagen gick inte som planerat! Åkte till gymmet för att upptäcka att dom har stängt, inte stängt för dagen utan konkat! Inte har de meddelat någonting i förväg heller, utan från en dag till en annan så stängde dom! Umeås bästa gym dessutom, där man kunde välja att träna typ vad man ville. Sjukt irriterad åkte jag därifrån, och kände mig rent ut sagt sviken. Inte deras fel såklart men ändå.

Tog en fika, en biskvi och en kolakokoskaka med kaffe. Sen åkte jag och kollade i lite affärer innan jag bestämde mig för att åka skidor.

Såg att det var nypreppat på ängarna bredvid mig, men eftersom det snöat hela dagen och fortsatte snöa så var jag ändå beredd på mjukt löst före, vilket det också var. Förmodligen låg det 5 cm nysnö i spåret. Tempen runt +1 grader.

Fick bli lite intervaller på en kort slinga. Började lugnt för att bli varm och ökade sedan tempot. Körde varannat varv skate och varannat stakning.

Distans: 6,29 km
Tid: 29:43 min
Medelpuls: 146
Maxpuls: 183

Vilade tills pulsen låg runt 135 sen körde jag nästa intervall, så blev lite längre vila för varje varv.
__________________
NO FEAT IS BEYOND MY REACH, I WILL WRITE MY OWN DESTINY.

Cardio Freak With Science
En Svensk Klassiker 2019/2020
PB: Böj 185 kg. Bänk 137,5 kg. Mark 235 kg.
delta_mats är inte uppkopplad   Svara med citat