Visa ett inlägg
Gammal 2019-06-21, 08:46   #6002
Stoltz
Jag ber om det.
 
Stoltzs avatar
 
Reg.datum: Sep 2004
Inlägg: 3 622
Citat:
Ursprungligen postat av Andrew_1982 Visa inlägg
Tack, men var skulle vara bra att placera Hill sprints? Jag gissar att det bara går att lägga in ett sådant pass för återhämtningen. Och att andra konditonspasset får vara någon form av uthållighetsträning. Har du något förslag till en novis?

Jag har en fundering varför inte Pull Ups finns med. Är inte det en övning man bör träna?
Sorry, hade missat att det kommit ett nytt inlägg
Jag tycker egentligen inte när spelar någon roll var du lägger hill sprinta så länge du gör det på en dag där du inte kör SL5x5. Kanske undvika att göra det dagen innan passet du kör både Squats och Deadlift, så du kan kanske hålla det lite flytande beroende på veckan.

Om du kollar i min första post igen så ser du att där är pull ups (på pass 2) i upplägg 2, men på den tiden kallade jag det chins.
"Bör" göra - Ja och nej. Om du vill bli bra på Pull ups eller tycker om dem osv. så tycker jag du ska ha pull ups med. Om du hatar dem och inte bryr dig om dem så får du ju mer eller mindre samma träning för de musklerna i stångrodden

Edit: knappt förvirrad människa jag är, missade även att jag redan svarat. God morgon, ge mig kaffe och mindre pollen plz...

Senast redigerad av Stoltz den 2019-06-21 klockan 08:47.
Stoltz är inte uppkopplad   Svara med citat