Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-07, 11:11   #11313
Lawliet
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2019
Inlägg: 53
Efter drygt 2 veckors balans så börjar jag idag nu med att aktivt deffa igen. Har inte lyckats att dra ner på intensitet / volym av träningen som planerat, utan det blev snarare mer då jag kände mig ännu mera fylld av energi.

Trots ett antagligen rätt så slitet nervsystem, och någon form av överbelastningsskada i höger underarm, lyckades jag bänka märkbart högre vikt jämfört med innan min period på balans. Så jag känner mig redo för att börja deffa ner mig på de lägre nivåerna av bf%.
Min deload av träningsintensitet och volym som jag vet behövs ska jag försöka få in nu på något sätt. När jag tittar tillbaka på hur jag brukar få en detta så blir det alltid i samband med att jag drar på mig någon förkylning eller liknande, och då naturligt får ett break från gymmandet en liten period. Men jag har hållt mig helt friskt väldigt länge nu.
Jag har helt enkelt väldigt svårt att stå emot att ta mig till gymmet varje dag, och sedan köra rätt så hårt varje pass. Jag tycker att det är så tillfredsställande.. Men om inte känningarna i underarmen ger med sig snart så har jag dock en konkret aneldning att dra ner på push/pull åtminstone
Lawliet är inte uppkopplad   Svara med citat