Visa ett inlägg
Gammal 2020-05-24, 12:49   #29
RobbanColeman
Registered User
 
RobbanColemans avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Norrtälje
Inlägg: 2 888
Jag ser kosttillskottet vassle som ett proteintillskott, det skarvar mitt proteinintag om jag t ex äter ngt med väldigt dåligt med protein till middag.


pwo tar jag för pump, den viktigaste ingrediensen i den är förutom citrullin, kreatin! Tar ej kreatin utver det som e i min pwo.

BCAA är skitbra tycker jag, det ger mig en mental skärpa under pass på tom mage som jag ej kan få utan. Jag brukar tappa både intresse och lust efter halva passet utan. Har testat i perioder om 3 månader att använda och inte använda, fler ggr, dessutom testat o byta mot EAA. Det gav lika mycket mental skärpa o pigghet för mig som vatten. Vet det e bättre som protein sas men jag tar inte BCAA för det utan för att vara pigg i huvudet, inte minst efter 1h stenhård träning på fastande mage.

Gällande vitaminer och mineraler så går jag på vad jag känner o märker över tid. Jag har inte gjort några mätningar eller så men när jag inte blir förkyld, inte längre är torr i huden, sover bättre, återhämtar mig fortare mm så räcker det för mig för att köra på att det faktiskt ger mig ngt.

Det gäller hitta sin grej med hälsa, träning och allt både så man trivs och får resultat, tror jag.

Ett fyndigt svar på trådskaparens fråga är väl kanske, de som ger dig positiva effekter.
RobbanColeman är inte uppkopplad   Svara med citat