Visa ett inlägg
Gammal 2015-08-10, 13:05   #1
Isseman
Registered User
 
Issemans avatar
 
Reg.datum: May 2014
Ort: Östersund
Inlägg: 2 206
Tänkte att man skulle försöka bli som typ, He-man eller något sånt..

Tjena, nu är det dags att börja logga träningen för att både se utvecklingen och få lite sporrning .

Namn: Isak
Ålder: Född 94a, är 20 & fyller 21 i höst.
Vad jag gör: Sedan hösten 2014 pluggar jag biomedicin - fysisk träning på Halmstad Högskola.
Bor: Tillsammans med sambon.

Träningsbakgrund: Alltid varit smal, spelade fotboll som liten. Sedan började jag köra cross vid 15 års ålder & körde regelbundet till 3an i gymnasiet. Gymmade till och från i perioder i gymnasiet men hände inte ett skit då jag knappt åt och partajade vaarje helg.

Aktiviteter nu: Tränar styrketräning regelbundet & på vintrarna åker jag en del park & puder (skidor + bräda).

Tränat: Seriöst sedan Maj 2014 då jag kom hem från 5 månader i Österrike där jag hade blivit svag, slank,fet & helt alkoholiserad. Kollade mig i spegeln och kände mig förtvivlad. Kände att det var dags att skärpa till mig & få någonting att hända på riktigt i gymmet.

Mål: Antingen se ut som typ He-man eller få en kropp som en grekisk gud, eller något i den stilen. Bli lite stark på köpet är inte heller fel.
__________________
Biomedicin 14-17, Ms of Sport Science 19. How many grams of protein should you eat!? -All of them
Mina pass, mina gains..
Instagram
Isseman är inte uppkopplad   Svara med citat