Visa ett inlägg
Gammal 2012-08-01, 11:48   #3975
Madame
Madamp!
 
Madames avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Ort: skåne
Inlägg: 3 791
Igår: 4.2.4, Tisdag V.31

Uppvärmning på alla håll i 3D


Ojämna Knäböj med ena benet lite framför
50 kg: 5 höger + 5 vänster x3 set
Idag hade jag stansen en aning annorlunda än sist och nu vart det bättre! Inget ont i knäna och jag kunde ta lite mer, och det tog på benen! Bra! Nästa gång vågar jag ta ännu mer nu när jag fått häng på dessa!

Boxhopp
15, 15, 15
Tog en lite högre låda denna gång. En som når exakt upp till lilla knögglan på utsidan av knät. Fick ta i duktigt för att göra snygga hopp utan att dra upp knäna framför mig!

Enarmade enbenta rak mark med kettlebell, kontralateralt
20 kg: 10, 10, 10

Axelpress i smith, sittande
+17,5 kg: 8, 8, 8
höjde från 15 kg förra ggn.

Frontlyft med hantel, handflatan ner
6 kg: 10, 10, 10

TRX incline press
Den tar sig den här! Fast jag har INGEN aning om hur mycket eller lite jag lutar. Planen är att jag ska orka i en vinkel på 45°. Körde 5 st x 3 set i okänd vinkel.

TRX Lunges overhead
12 x 2

TRX hamstring curl
12 x 2
hujeda mig vad den här biter i baksidorna!


Tabataintervaller, rodd
Dötsjävlajobbigt naturligtvis, men ändå inte jobbigt på samma sätt som när jag hade sjukt dålig kondis förut. De här intervallerna är verkligen minimal insats för att upprätthålla maximalt med kondis, märker av att flåset är bättre nuförtiden och det är najs! Var ett tag sen jag körde dessa i roddmaskinen, har haft löpbandet ett tag, men ändå kändes det liksom lättare än förra gången jag rodde. Dock crazy jobbigt för ljumskarna och röven, det går åt mycket krut där!
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Nodan Visa inlägg
Madame är awsome. Alltid. Hon behöver liksom inte göra något alls.

Senast redigerad av Madame den 2012-08-01 klockan 11:50.
Madame är inte uppkopplad   Svara med citat