Ämne: Armbrytning
Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-13, 21:25   #41
David_wigren
Registered User
 
David_wigrens avatar
 
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Örebro
Inlägg: 1 485
Citat:
Ursprungligen postat av R0B Visa inlägg
mm, det blev lite väl mycket, förstår att Devon gör allt just nu både för att psyka motståndare och promota sporten, men jag har fått uppfattningen att det liksom är lite uppgjort att det ska snackas skit fram och tillbaka som det var mellan Devon och big Frank, men Matt gjorde det rätt tydligt att han inte är med i det hela iaf.

Hade också gett Matt två vinster, och välförtjänt. Han är ohyggligt stark. Men Devon är fantastiskt teknisk och hans uthållighet behövs inte ens nämnas.
Blir spännande att se hur bra Matt kommer utvecklas framöver.

Blev det inget med Cypenklov i alla fall nu ?
Det här var dock en riktig match, till skillnad mot matchen mellan Devon och Big Frank, som var helt och hållet uppgjord.

Alla matcher i WAL är riktiga matcher. Även om det kanske händer att någon tar sig friheten att dra ut på någon match ifall det råkar visa sig att den ena motståndaren är på en lägre nivå. Ingen vill liksom se tre raka matcher där någon blir helt överkörd och dunkad på en halvsekund. Jag vet att detta hände ibland i armwars att vissa höll igen lite för att göra lite mer ”show” av det.

Som jag förstått så är supermatchen mellan Devon och Cyplenkov i samband med Nimerof i november.
David_wigren är inte uppkopplad   Svara med citat