Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-14, 14:34   #11052
Kurzweil
Registered User
 
Reg.datum: Jan 2019
Inlägg: 2
Citat:
Ursprungligen postat av Kurzweil Visa inlägg
Efter att ha försökt gå ner i vikt under en längre tid har det till sist börjat hända lite. Låg som bäst på 10% bf @ dryga 80kg /181 cm för några år sedan. Sedan dess har livet kommit mellan, var ute och backpackade några vändor och kom hem några kilo tyngre varje gång. Nu i somras kom jag hem till 92.4 kg. Har inte riktigt velat acceptera att jag gått upp såhär mycket i vikt, men samtidigt inte fått fingret ur att komma igång på allvar med deff.

I början på december vägde jag runt 89.5. Lyckades lunka ner till 88 lagom till nyår, och idag stod vågen på 87 - mindre än jag vägt på nästan 2 år. Tar åtminstone januari helt alkoholfritt (en utmaning som student) och satsar på 700 kcal underskott. Har siktet på 81 kg under våren, det skulle vara extremt bra för både kropp och psyke.
Låg i influensa runt 10 dagar vilket förstörde för dieten en del. Men trots det ligger jag nu på runt 85.5, 2,5kg ner sen nyår. Har lyckats hålla mig väldigt motiverad och disciplinerad sedan jag blev frisk för en dryg vecka sedan dock.
Kurzweil är inte uppkopplad   Svara med citat