Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-23, 21:14   #4
BelowAverage
Kärvt maskulin
 
BelowAverages avatar
 
Reg.datum: Nov 2011
Inlägg: 1 000
Whey FX milk chocolate: god smak tycker jag, mycket gott blandat med mjölk eller mjölk + vatten, ren vattenblandning är mindre aptitligt.

Whey FX mint chocolate: inte lika god som milk chocolate i en mjölkblandning, står sig dock mycket bättre i en ren vattenblandning, förmodligen pga starkare smak.

Whey FX strawberry milk: gillar inte denna alls, väldigt blaskig och "artificiell" smak, om det nu är ett godtagbart uttryck. Är iofs utmärkt att ha nån påse som variation ibland, men inte gott som bas.

Whey FX blueberry: mycket god, stark bärande smak som står sig bäst av dessa i ren vattenblandning, och är gott i mjölkblandning.

Dessa är väl 80% i proteinhalten, give or take. Prisklass ca 120 kr/kg, vilket jag tror får anses rätt billigt. Upplever att de är lättlösliga med. Får väl tillägga att inget är väl direkt "gott" i vattenblandning enligt mig, speciellt när man druckit det ett tag. Finns nog ett stort intresse för produkter som faktiskt är goda i ren vattenblandning.

Star nutrition whey-80, strawberry: väldigt svårlöslig jämfört med whey-fx, inte god smak. Vill minnas att den har lägre proteinhalt och högre kcal-innehåll per 100g, så inte direkt något jag kan rekommendera.
__________________
Do I have potential?
Citat:
Ursprungligen postat av Tolkia Visa inlägg
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.
BelowAverage är inte uppkopplad   Svara med citat