Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-05, 16:14   #1257
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av ceejay Visa inlägg
Ibland blir det lite för mycket för handlederna bara också.

Stången ska ligga nära tumroten och handlederna ska lägga sig där det känns bra. Lutar de bakåt så gör de det.
Jag håller bara så det känns normalt. Är inte direkt oroad över handlederna.

Rygg, axlar och knän är inte helt hundra just nu heller. Armbågarna knakar och smärtar när jag rätar ut dem. Vill man bli fin får man lida pin.



Har kommit in i en konstig dygnsrytm de senaste dagarna:

- Somnar kl 1 på natten.
- Vaknar flera gånger under natten, sista gången jag vaknar är klockan typ 6 på morgonen. Så jag sover bara typ fyra timmar.
- Trots det är jag helt okej pigg från och med att klockan ringer fram till en stund efter lunch. Sen bara kraschar jag, och känner mig så trött så jag bara vill gå och lägga mig, vilket håller i sig typ fram till nio på kvällen eller nåt.

Igår unnade jag mig åter igen i att skita i att träna. Jag försökte lägga mig halv åtta, men gav upp vid halv tio på kvällen och tog upp laptopen och glodde på den, återigen till kl 1. Det blev 5,5 timmars sängliggande innan jag somnade alltså, optimalt ur muskelbyggarsynpunkt. Idag är jag lika trött som vanligt (låg och vilade en kvart på en soffa i skolan), men ska tvinga mig till gymmet.

Märker för övrigt ingen minskning i kroppsfett än, ansikte/lovehandles ser likadana ut. Trots konditionsträningen och att jag i mångt och mycket skippar kolhydrater och vräker i mig protein. Äter för stora mängder helt enkelt. Ska nog byta upplägg snart, det fungerar uppenbarligen inte. Blir nog till att krypa till korset och börja räkna kalorier. Eller bara skita i att vara deffad, det alternativet finns ju alltid.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade

Senast redigerad av Diomedea exulans den 2018-11-05 klockan 16:19.
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat