Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-31, 06:49   #11315
Snobbe
Registered User
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 685
Blir mer o mer frustrerad när jag väger mig just nu. Jag har från att i november/december tränat väldigt ofrekvent styrketräning till att träna nästan exakt 4ggr i veckan hela januari(upper lower pass). (har även börjat ta kreatin igen). Men även hållt igång med fotboll och racketsporter 3-5ggr i veckan. Ligger på lite underskott/balans för att jag haft problem med energin under träningen. Jag känner att jag borde tappat lite i vikt under den här tiden men istället har jag gått upp från 80 till ungefär 82. Samtidigt känner jag hur jag ser bättre ut i spegeln och fått dra åt skärp jag har mer.

Jag misstänker att kreatinet och styrketräningen som har ökat har gjort så jag kanske tappar lite fett men ändå gått upp vikt totalt (för det ser ut så på kroppen). Att jag även inte bara borde stirra mig blind på vikten. Men otroligt störigt när jag känner att jag har svårt att sänka kalorierna och även orka i träningen men jag går inte neråt i vikt... utan ökar istället...

Jag tycker alltid det är så mycket lättare att gå ner i vikt när jag inte kör någon kondition alls, men jag vill inte sluta med det heller. Vet inte riktigt hur jag ska få till det här...
Snobbe är inte uppkopplad   Svara med citat