Visa ett inlägg
Gammal 2018-04-18, 21:24   #21186
baktung
cool bispes kung
 
baktungs avatar
 
Reg.datum: Apr 2016
Ort: Stockholm
Inlägg: 2 271
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking Visa inlägg
Varför i allsin dar köper du / äter dessa under en "fuskdag" på deffen??!

1. Tråkigt som fasen?!

2. Vidriga?!

3. Av all god mat att unna sig...?!

4. Kör på 10k! riktigt kul! Dokumentera i 10k-challenge tråden väl!
Håller fan helt med dig. Riktigt tråkigt och pajerna var under all kritik. GOOH-lådorna är dock goda, speciellt korv stroganoff skulle jag rekommendera för smaken.

Först och främst köpte jag lunchen på jobbet och hade bara en halvtimmes lunchrast idag så fick köra en hetsätning. Borde förstås ha sparat ätardagen till en ledig dag men tillfället gjorde tjuven då vi hade extrapris på GOOH-lådorna som jag har velat testa ett tag eftersom kollegorna hissar dom.

Sen är det skämskudde på middagsvalet. Gick runt i affären och såg att det bara fanns en kantbit kvar av skaldjurslasagnen, som är den enda rätt jag verkligen diggar i delidisken. Där nånstans försvann också kreativiteten. Kände då att det inte fanns nåt som egentligen stack ut som särskilt gott i en mataffär, som man inte behöver ställa sig vid spisen och laga till för det pallar jag verkligen inte. Och jag har varken kebabhak eller vettig pizzeria i närheten där jag bor så jag ryckte bara nåt snabbt från frysen.

Gissar att jag kom upp i runt 5k idag och att det kommer behövas lite planering för att klara 10k. Samtidigt lär det inte bli så jobbigt när man väl är inställd på att äta från soluppgång till läggdags. Men självklart tänker jag genomföra 10k så småningom. Känns nästan obligatoriskt!

Nästa gång kör jag nog bara rostade mackor med ost och varm choklad. Det har jag varit sugen på ett tag men glömde bort idag.
__________________
Om: Försöker styrkebygga och bli bra på knäböj. 176 cm, född 87.
Pers: Knäböj: 185 kg Hantelpreachercurl: 30 kg Benspark: hela magasinet
So Journalistic
baktung är inte uppkopplad   Svara med citat