Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-16, 12:13   #1447
Lennix
Greppmongo
 
Lennixs avatar
 
Reg.datum: Jan 2014
Inlägg: 4 074
Citat:
Ursprungligen postat av Ahlnold Visa inlägg
Kör du överhandsgrepp på 220kg i mark Sjukt..
Kör du inge Silverbullet längre?
Mitt personbästa är 227.5kg men då tränade jag inte grepp alls så jag borde rimligtvis kunna öka mer. Min stängda handstyrka har tappat rätt mycket med fokus på axel pinch och övrigt. Eftersom jag inte kört mycket marklyft heller eller grippers/fingercurls så om jag övar lite mer specifikt får jag nog upp den.

När jag gjorde 227.5 i överhandsgrepp så klarade jag typ 90x3 i fingercurls och nu gjorde jag 100x10. Så rimligtvis är jag mycket starkade i fingrarna nu!

Jag gjorde några försök på 4an för ett tag sedan, 6 sekunder endast. Jag gillar inte Silverbullet så mycket, det sliter mycket på handen/armbågen och jag behöver fokusera på grippers för coc#3 certet som jag vill lyckas med så det får inte riktigt plats. Kommer köra med #4 när tillfälle ges.

Jag har inte pallat logga här när jag bara kört grippers eftersom det är så dåligt atm. Klarar typ 3 reps på #3 atm och är 2-3mm ifrån CCS. Kommer inom kort dominera den igen
__________________
Greppträning och Styrkelyft

Det var en man vid namn Lennix, Armbrytning var hans passion; Men i varje kamp, Fick han alltid damp,
För han var svag som en citron -MasterChiefGPT

Senast redigerad av Lennix den 2019-10-16 klockan 12:14.
Lennix är inte uppkopplad   Svara med citat