Visa ett inlägg
Gammal 2018-01-25, 14:57   #5
HMS Laestander
Registered User
 
HMS Laestanders avatar
 
Reg.datum: Aug 2012
Inlägg: 7 298
Citat:
Ursprungligen postat av baktung Visa inlägg
Jag hade en märklig dröm en gång, typ tre veckor sen. Tänkte dela den på Kolo men glömde bort.

Det var så att jag, HMS_Laestander och en av mina barndomsvänner skulle spela innebandy i nån stockholmsförort, minns inte vilken men typ Brandbergen. Det var ett litet gym typ med en nedervåning. En gammal träinredd liten hall med innebandymål. Vi hinner knappt börja spela när det kommer in terrorister med K-pistar. Plötsligt förvandlas gymmet till en träbåt med ett antal våningar och vi smyger själva runt med gevär istället för innebandyklubbor. Sen utspelar sig rena rama counterstrike-bataljen mellan oss och terroristerna. Minns inte hur det slutade men jag var fortfarande nervös av spänning när jag vaknade. Att HMS hamnade i den röran måste ha berott på att han precis hade varit med i Musikhjälpen.

Älska drömmar.
HAHA Fan vad kul.

För några nätter sen drömde jag att jag satt och browsade Kolozzem och någon hade i princip snott alla namn jag använder. Samma journal, samma stuk på användarnamn. Var mycket kränkt i drömmarnas värld.


Inatt var jag i nån sorts pseudo-scifivärld. Typ som ett nöjesfält, fast i framtiden. Det blev krig av någon anledning och alla sprang, tills man hamnade i ett spökhus. Jag tog på mig rollen som förste skrämmare och skrämde skiten ur typ allt och alla jag kunde se. Tillslut spårade spökhuset ur till den grad att jag stod med automatvapen, väntade på att folk skulle släppas in i en gång och sen skulle skjuta ner dem innan de hann ut till nästa rum. Jag lyckades ganska bra med ganska många, men det var en rackare som lyckades springa iväg och jag blev väldigt besviken på mig själv. I samma dröm åkte sen alla ur de som hade varit med i mitt skottdrama spårvagn, och kort därefter var alla samlade igen på en gigantisk arena där det var nån sorts teater. Då var jag mer intresserad av att prata med fruntimmer än pjäsen.



Jag spelar mycket FPS-spel för tillfället.
__________________
Drömmen om att bli Bäst

597 RAW. Mark: 262 - Böj: 190 - Bänk: 145
HMS Laestander är inte uppkopplad   Svara med citat