Visa ett inlägg
Gammal 2012-01-26, 13:06   #22
vanzee
Registered User
 
vanzees avatar
 
Reg.datum: Jan 2012
Inlägg: 28
Citat:
Ursprungligen postat av <Mike> Visa inlägg
Whey-100 - Smakat "vanilj". Jag har hört rykten om att det var Whey-100 som utrotade dinosaurierna. En konsumtion av whey-100 resulterar i en avsevärt sämre mental hälsa. -4/10.


Body Science
Whey 100% Choklad = 5/5 Väldigt god smak i både vatten och mjölk, (smakar riktig choklad) får en 5a pga smaken och priset!

Whey 100% Naturell = 2/5 Beställde pga känslig mage, detta får man kämpa för att hälla i sig då det smakar riktigt äckligt, Men å andra sidan är det väl tänkt att man ska kunna blanda själv då det inte innehåller några sötningsmedel eller annat kraffs. Får en 2a för att smaken går bort när man blandar ut det med exempelvis Oboy eller har det i maten. Ändå väldigt prisvärt!

Casein Double Chocolate Almond = 5/5 Väldigt bra smak och går alltid att få i sig både med mjölk och med vatten, går att använda väldigt bra att fluffa, smoothies, på gröten osv! Det mest prisvärda kaseinet.

(Har beställt Casein + Whey med blåbärssmak, återkommer om hur det smakar!)

Mass Nutrition
Vanlij = 3/5 God att blanda i mjölk, prisvärt protein.

Choklad = 3/5 Var inte alls bra att blanda i vatten, säkert godare i mjölk men ändå prisvärt.

Whey-80
Mintchoklad = 3/5 Var helt okej smak första gången, den tog ett tag att lösas i vatten dock.

Banan = 0/5 Detta var den äckligaste shake jag någonsin tagit, kvällningar så det bara skriker om det, och det var jag inte ensam om bland oss som tog det. Finns inget bra med denna smak.
vanzee är inte uppkopplad   Svara med citat