Visa ett inlägg
Gammal 2009-01-07, 10:06   #137
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av MasterChief Visa inlägg
Den viktigaste frågan är obesvarad. Har de befläckat cykeln?
Cyklarna (även om mtb:n kanske inte är riktigt lika tändande) verkar orörda och oskadda, tack och lov. Ok om de nyttjat min säng olovandes, men mina cyklar - då jävlar.

Citat:
Ursprungligen postat av tjabon Visa inlägg
Om du klart och tydligt förklarar detta för henne, så tror jag att det kommer
kännas bättre för dej. (samt att du får ett vettigt avslut)
Jag anser mig ha förklarat att jag blev illa berörd av hennes handlande och jag tror att hon förstod det. För mig är det ett vettigt avslut.

Citat:
Ursprungligen postat av ryssen Visa inlägg
du vet vad olla är va? byt tandborste..
Tack för tipset.

Citat:
Ursprungligen postat av Solros Visa inlägg
Berättade hon om någon anledning till varför hon lämnat kvar kastrullen och filmen?
Bara att hon glömt dem. Eventuellt sade jag till henne att jag skulle komma hem idag, och det kan ju tänkas att hon tänkt gå in och hämta dem innan jag kom hem.

Citat:
Ursprungligen postat av palme Visa inlägg
Sen julklapp? Eller körde bytesgrej med kniven å handduken?

Garvar åt hela historien så sjukt
Citat:
Ursprungligen postat av lectris Visa inlägg
Ja jösses, vet knappt vad jag ska säga Tack kolo för att man får ta del av sånna här fascinerande och (o)lustiga händelser Man borde samla alla sånna här utöver det vanliga-saker i en "hänt extra!"-avdelning i allmänt.

Skönt att det löste sig någolunda iaf!
Ja, det är nog bland det mest absurda jag varit med om. Jag har i alla fall sovit gott i mina rena lakan och jag har inte hittat några tecken på varken bordellverksamhet, ravefest eller midvinterblot.

//Kristin
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat