Ämne: Armbrytning
Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-13, 21:39   #42
R0B
Registered User
 
Reg.datum: Aug 2010
Inlägg: 345
Citat:
Ursprungligen postat av David_wigren Visa inlägg
Det här var dock en riktig match, till skillnad mot matchen mellan Devon och Big Frank, som var helt och hållet uppgjord.

Alla matcher i WAL är riktiga matcher. Även om det kanske händer att någon tar sig friheten att dra ut på någon match ifall det råkar visa sig att den ena motståndaren är på en lägre nivå. Ingen vill liksom se tre raka matcher där någon blir helt överkörd och dunkad på en halvsekund. Jag vet att detta hände ibland i armwars att vissa höll igen lite för att göra lite mer ”show” av det.

Som jag förstått så är supermatchen mellan Devon och Cyplenkov i samband med Nimerof i november.
Jo att det är riktiga matcher är jag medveten om
Men Devon har pushat sporten hårt och att dom skulle trasha varandra för att dra uppmärksamhet hade inte förvånat mig alls. Man kan göra publicitets stunts även när det är allvar är min tanke. Men Matt var nog inte med på det som sagt.

Aha, då hade jag missuppfattat.
Tycker Todd har en så tråkig stil dock. Att ligga ner som han gör tror jag blir svårt mot Devon eftersom karln aldrig blir trött.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av chadd Visa inlägg
Han har vissa saker på gång i ansiktet som gör att jag inte ens hade särat efter dragit några linor från hans läckra kropp + några glas vin.
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
men jag har inte gjort det för king grub ville inte hjälpa mig lägga upp ett kur schema men tror du jag kan få lämna ändå?? är fet som ett svin
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Eks Visa inlägg
king grub i det här fallet har du fel det vet jag
R0B är inte uppkopplad   Svara med citat