Visa ett inlägg
Gammal 2009-03-24, 14:05   #1
elys
Registered User
 
elyss avatar
 
Reg.datum: Sep 2008
Inlägg: 49
elys träningsjournal

Tja tja!

Tänkte börja föra en liten träningsjournal för att hålla lite koll på mig själv så jag faktiskt blir lite starkare. Sen lite synpunkter från andra tränande är ju aldrig fel

Är 19 år och går alltså sista året på gymnasiet. Studenttider kanske inte är optimala träningsförhållanden med mycket fester osv, men jag ska försöka kämpa på.
Har nu tränat seriöst sedan 27 juli 2008 då jag köpte mitt gymkort. Sedan dess har jag tränar minst fyra gånger i veckan men de senaste månaderna har det blivit mest 5-6 gånger i veckan. Tidigare i livet har jag spelat fotboll (10 år) och innebandy (7 år). Under våren 2008 blev det även lite gymmande 1 ggr/vecka lite då och då, så när jag började i somras hade jag iallafall lite koll på vad man skulle göra med alla stängerna på gymmet

Efter att ha tränat i nästan 8 månader nu tycker jag att jag har fått en riktigt bra utveckling, både styrke och utseendemässigt. Kanske kan lägga upp en bild sen när jag kommer hem. Bland annat tog jag 100kg bänkpress för första gången i söndags, vilket är en skön gräns att komma över!

Lite fakta:
Namn: Johan
Tränar: enbart gym
Vikt: 78kg
Längd: 181cm
Mål: bli större & starkare
Tränat: nästan 8 månader

Ska försöka skriva efter varje pass så gott det går, så får vi se vart vi hamnar
__________________
Träningsjournalen: I'm a winner baby
elys är inte uppkopplad   Svara med citat