Visa ett inlägg
Gammal 2020-01-20, 21:52   #23078
wintersnowdrift
special snowflake
 
wintersnowdrifts avatar
 
Reg.datum: Nov 2004
Ort: Obygden
Inlägg: 3 163
Citat:
Ursprungligen postat av klutsch Visa inlägg
Kul! Stort lycka till! Jag ska också springa fjällmaran i Vålådalen, och fram tills dess blir det mer eller mindre kända och obskyra traillopp som Tjust trail, Tiveden Trail, Munkastigen trail osv. GBG-varvet brukar vara tradition men i år är det väldigt osäkert. Hur träningen ser ut fram tills fjällmaran (44k och 2200 hm) som ändå är The Big är fett oklar och oplanerad pga bebis... men vill gärna in på runt 4.30-4.45.
Jag antar att det inte är du som ska föda barnet? (Mvh kunde inte springa maraton på 2,5 år pga bebis)

Hur som, 4:30 är ju en supertid i Vålådalen, har du sprungit den förr? Vad gör du på andra distanser?

Citat:
Ursprungligen postat av PerLedin Visa inlägg
Allt mindre lokala smålopp sedan jag blev farsa, men en handfull landsväg och Trail blir det. Hoppas där pricka in 5/10/21,1.

Sedan blev jag sugen på Stockholm maraton då jag hade kunnat kombinera detta med att se mitt favoritband The National på grönan på kvällen.

Sedan börjar det vara dags att återbesöka Lidingö.
Jag glömde att jag anmälde mig till Premiärmilen i samband med Sthlm's maran, men jag lär väl inte vara i supermilform i slutet av mars direkt. Förra året sprang jag Vårruset med jobbet men det astråkiga med det är att banorna typ aldrig är kontrollmätta till 5 km. Så himla värdelöst. Lokala smålopp brukar annars vara de bästa! Jag har ett favoritlopp i Dalarna som anordnas av en liten lokal idrottsklubb och går genom skogen mellan två pyttesmå byar. Vid målet kan man bada i en sjö plus att det ingår grillat hos en av arrangörernas föräldrar Helt perfekt.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av Trance Visa inlägg
Studien kanske bör utökas till en hel hög äpplen under soffan som tas ut under olika stadier av föruttnelsen/förtorkningen. Även wintersnowdrifts lukt och städförmåga kanske bör undersökas med kontrollgrupper.
Brevis esse laboro, obscurus fio
wintersnowdrift är inte uppkopplad   Svara med citat