Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-22, 23:17   #38
Jackman
Registered User
 
Reg.datum: Nov 2008
Inlägg: 98
Kan även tillägga att mamman står och skriker i hallen hemma hos sig för någon månad sen vilken jävla dålig pappa jag är, detta när min nuvarande sambo var med och min son var på sitt rum. Jag har varit fotbollstränare och engagerat mig i 4 år och fick skriket rakt i ansiktet att jag bara är en jävla lekpappa och står för 0 trygghet ( hon har inte varit hemma hos mig eller involverad med mig på 6 år ). Fick även hem utredningen från socialen idag där hon sagt att jag legat inlagd på psyket flera gånger, hon visste inte att vi skulle få reda på allt som stod i utredningen och fick halvt panik och skulle förklara bort sig. Hon gör aldrig något med barnen, det är barnens egna ord. Jag är på badhus, yoump, busland och andra aktiviteter flera gånger varje månad. Hon blir sur så fort jag köper något åt barnen för det är så onödigt etc, min egen teori är att hon blir avundsjuk för att hon inte har råd själv. Våran 6 åring som blir 7 är helt precis tvärtom som person.

Vi ska på BUP samtal imorgon och jag överväger starkt att lägga över vårdnad och alt på henne för jag orkar inte jobba i motvind. Hon får väl förstöra honom då, jag vill inte vara delaktig i det
Jackman är inte uppkopplad   Svara med citat