Ämne: Galltvål
Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-11, 13:11   #14
Proxy
Registered User
 
Proxys avatar
 
Reg.datum: Dec 2010
Ort: Oslo/Vänersborg
Inlägg: 4 136
Citat:
Ursprungligen postat av RobbanColeman Visa inlägg
Hola Amigo!

Mr. Big stämmer nog för en gångs skull, stor mage iaf, hahahaha!

Jag har tyvärr inte sett Man of steel ännu, den e jag riktigt sugen på att se, även om jag helst vill se Iron Man 3, har ej sett den heller. Jag älskar verkligen Iron Man så jag tror nog den kommer falla mig mer i smaken men får se.

Random-snack lär det bli en del av, det är nog bokat.

Vad tar du 1rm i frontböj, bänkpress och marklyft? Kul att veta då jag kör progressivt där nu, detta för första gången i karriären...

Kan tejp vara ngt för tummarna, tänker på tumlåset?
Även om jag älskar Robert Downey Jr så tycker jag att Man of Steel var bättre faktiskt. Jämfört med Iron Man 1 & 2 så är jag faktiskt lite små-besviken på IM3, även om det är en grym rulle givetvis.

Bänken beror sig lite på hur man räknar. I en bred bänk så 140 när jag är som starkast, i smalbänken 150. I frontböjen så böjde jag 180kg rätt lätt - i början av vintern tror jag att det var. 260 har jag hivat upp i marklyftet vid 5 olika tillfällen, med vanlig stans då. Börjar verka som att jag har mer i sumo egentligen, men jag låter det vara just nu, vanliga marklyft är ju en bättre övning.

Tumlås använder jag inte, mixat grepp eller remmar, oftast remmar faktiskt. Tumlås tror jag inte fungerar så bra på tyngre vikter!
__________________
Journalen - Tyngdlyftning på amatörnivå
Min del på Renvilja.com
Instagram: Danieljsjo
Citat:
Ursprungligen postat av Sheogorath Visa inlägg
Tillräckligt för att ganska många med ganska bra koll hävdar att det antingen tar genetik a la Proxy eller roids för att nå dit. Ever.
Proxy är inte uppkopplad   Svara med citat