Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-20, 19:48   #70
pepplez
Registered User
 
pepplezs avatar
 
Reg.datum: Jan 2013
Inlägg: 3 515
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Att det är kul är enligt mig typ det viktigaste, går så jääävla mycket lättare då. Trots att upplägget kanske inte är optimalt så blir det optimalt för en själv för att man presterar bättre i det man gör.I pressar är det typ avgörande för mig hur det känns när jag lyfter av stången; väger den inget i handen och latsen är vrålspända så brukar vikten komma om man grisar lite.
Håller med. Sen kan man väl sträcka sig till att köra vissa övningar man inte tycker är superkul bara för att man måste, lite disciplin kan man ha. Angående pressar tycker jag likadant, har utan att egentligen tänkt på det hittat en bra teknik som gör att jag blivit mycket starkare på senare tid, vet inte om det är korrelerat med att jag börjat köra lite tyngre bänkar på lågrep. Militärpressen är jävligt kul nu iaf (eller är det overhead press kanske, läste nånstans att militärpress är när fötterna är helt ihop... skit samma)


Dagens

Bänk:
90x2
92.5x1
92x5.1
80x5
80x4
70x8
70x5 tappade glöden

Sittande kabelrodd 5 set
Stående kabelflyes 4 set
Benspark 6 set

Baksida axlar i maskin superset sidolyft i maskin: 3 varv högrep


Segt pass som genomsyrades av tvådagarsbakfylla och huvudvärk, nöjd att jag tog mig dit iaf.
__________________
Böj 180 - Bänk 130 - Mark 220
Journal

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat