Visa ett inlägg
Gammal 2016-01-20, 21:17   #8
Shapeorform
Registered User
 
Reg.datum: Dec 2013
Inlägg: 10
Citat:
Ursprungligen postat av C h r i s Visa inlägg
Köpte strax efter tråden lades upp för att testa hokus pokus-tillskottet (oralt iaf), som verkar ha en ganska (för mig) gynnsam bieffekt.

Efter många år av Ibs-d så verkar min tarm ha börjat att arbeta normalt. Helt sjukt. Efter ett år (2015) av konstanta problem, kan räkna dagarna på en hand med färre än 6-7 toabesök... några dagar efter införandet av ecd tills nu är det 3, ibland färre och har inte haft diarré efter det..

Har inte ändrat något annat än just att lägga till ecdysterone. Antingen så har mina tarmar helt magiskt efter 10 år börjat fungera eller så gör ecdysterone någonting. Men jag kan inte förklara hur, eller varför. Något placebo är det inte... det är ganska lätt att se skillnad...

Får fortsätta i några månader, men om det är ecdysterone som hjälper är det helt klart värt priset oavsett andra eventuellt uteblivna effekter.

Någon annan som märkt liknande?
Återkom gärna om de positiva effekterna fortsätter, lider själv av IBS och vet vilket hel*ete det kan vara, vore underbart om det fanns något som kunde hjälpa.

Mvh
Shapeorform är inte uppkopplad   Svara med citat