Visa ett inlägg
Gammal 2011-11-12, 19:11   #15550
Halice
Borde bära skinnrock
 
Halices avatar
 
Reg.datum: Jan 2011
Ort: Örebro
Inlägg: 787
Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Aa om hon ska tillbringa en heldag med någon killpolare. Jag vill inte att hon ska ringa upp mig och deklarera alla manliga umgängen. Men om jag frågar vad hon ska göra en dag och hon undviker att berätta att hon ska vara hela dagen, blir jag jag jävligt misstänksam.
Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Ett exempel är att ens tjej drar in på nattklubb med massa grabbar och någon brud. Hon hade tidigare sagt att hon ska nog vara hemma ikväll för hon mår inge bra. Jag får reda på att hon är på nattklubb genom en slump på sms = me not happy. Men jag är ingen sådan som säger åt folk att dra hem och ha tråkigt bara för det. Men jag vill nog vara ifred då ett tag.
Citat:
Ursprungligen postat av Filthy Visa inlägg
Om jag däremot frågar om vi ska hitta på något men hon säger att hon inte orkar eller rent av ljuger så hade jag blivit lite sårad om hon taggas av någon tjejpolare på facebook sen "Woooh fan vad vi har kul".
Om hon smyger med att träffa killpolare däremot är det mycket värre
Det du pratar om är ju att smyga / undanhålla / ljuga / inte berätta information. Då kan man fråga sig VARFÖR hon gör det? Pga dina tidigare reaktioner ? Tror hon att du kommer bli sur och säga att hon inte får ? Tycker hon du är för klängig ?
Har du förklarat för henne att du vill att hon ska vara helt ärlig, och att du kan hantera det bättre än när hon undanhåller information ?



Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg

Och ibland undrar man bara vad det är med folks naiva tro o det här med att inte förstå att de flesta killar vill ligga.
Hur fan ska man veta vad killar vill då?
Jag skulle lätta kunna gå o dricka kaffe hos nån kl 20 på kvällen UTAN att vilja ligga, är det så naivt av mig då och tro att den andra tänker likadant?




Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris Visa inlägg
Kan i alla fall dela med mig av att jag inte umgås med tjejkompisar med respekt för min tjej. O då hade jag innan vårt förhållande en sisådär 5 st tjejkompisar kanske. Men har ALDRIG tillbaka krävt samma sak av henne. Vilket mansvin jag är va?
Jag skulle iaf aldrig ge upp mina killkompisar för någon. Killkompisarna fanns långt innan pojkvännen, har det inte hänt nått innan förhållandet så kommer det inte hända under förhållandet heller.
__________________
Halice är inte uppkopplad