Visa ett inlägg
Gammal 2019-05-31, 19:27   #28
Ame
Friidrott
 
Ames avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Linköping
Inlägg: 916
Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Bumpar denna, har bestämt mig för att köra. Några fler som känner suget? Verkar vara gött med folk som kommer spela det.

Sitter just nu i valet och kvalet med val av klass; rogue, hunter, warlock.
Ja, från att ha varit totalt ointresserad av att spela WoW igen så är jag nu så hypad att jag började spela på en private server vilket hade varit helt otänkbart för mig för bara ett tag sedan.

Kommer att spela Warrior, troligen Human. Det var min allra första karaktär i WoW 2005. Blev väl level 8-9 sedan gav jag upp och spelade mage istället, gick gaaanska mycket smidigare att levla då. Dock så ångrade jag under hela vanilla att jag inte fortsatte med min warrior och kände alltid att det nog var det jag ville spela egentligen. Så nu tänker jag passa på att göra det jag aldrig gjorde då helt enkelt.

Citat:
Ursprungligen postat av Anton Fräs Visa inlägg
Finns massor, dock bara några som är vettiga. Nackdelen med dom flesta som finns nu är att dom är i slutet av vanilla, alltså att allt content finns redan, få som lvlar eller kör dungeons alls. Så blir tyvärr lite skevt.
Det största problemet för mig på Northdale är att det är så många som levlar att det mer är en kamp mot andra spelare att tagga en mob än det är att döda mobsen. Många är dock öppna för att gruppa upp för den typen av quests så det är inte så illa.
Svårt att hitta grupper för dungeons verkar det inte vara heller även om jag bara gjort deadmines än så länge. Så vill man ha folk att spela med så kan jag rekommendera den även om det ibland blir för mycket folk.
Ame är inte uppkopplad   Svara med citat