Visa ett inlägg
Gammal 2016-10-21, 22:49   #283
Bjorneman
Registered User
 
Bjornemans avatar
 
Reg.datum: Aug 2007
Inlägg: 3 410
Citat:
Ursprungligen postat av MackeJuve Visa inlägg
Nej han är ju erkänt svag i mark t.ex. Men tråkigt med tanke på hur bra han presterade förra året. WSM måste ha sugit ut rejält med must.

Tror att en Hansson i kanonslag har mer att göra på en Giants Live-tävling än en formtoppad Liljeblad tyvärr men jag blir gärna motbevisad.

Btw så ser ju Savickas rejält rippad ut nu. Hur mycket styrka har försvunnit? Blir intressant att se.
Det var mycket tråkigt att han inte vann, men det var som sagt inte riktigt hans grenar. Tror också att han skulle göra bättre ifrån sig på Giants Live, men den där Liljeblad måste uppenbarligen också vara jävligt bra.

Savickas ser relativt sett jävligt "hård" ut numera. Det ryktas att han ändå ligger på 155-160 kg. För 10 år sen var han lika "fet" på den vikten som han var på 180 kg nyligen. Har ingen aning om hans nuvarande styrka, det mesta han lägger ut på film är komplementsövningar med PT-utförande.

Notera att jag absolut inte menar hård enligt skeva kolozzeum-normer. Enligt dessa var Samuelsson ett riktigt fläskberg som inte ens skulle väga tresiffrigt i "form" och Pudz var blötfet.

Vad tror ni om Giants Live tävlingen då? Jag vet som sagt inte hur pass bra Savickas styrka är för närvarande. Skulle inte förvåna mig om Årsjö kan knäppa honom på fingrarna om han inte är fullt "återställd". Trea blir Felix eller Hollands. Forsmark kan ha en liten chans på tredjeplatsen. Benedikt Magnusson står sig slätt i de flesta moment. Tror knappast att Gustavsson eller Liljeblad har den minsta susning på podiet. De övriga deltagarna vet jag inget om.

Ser att det finns biljetter kvar både till tävlingen och Kazmaiers seminarium. Vette fan om man ska slå till.

Senast redigerad av Bjorneman den 2016-10-21 klockan 22:51.
Bjorneman är inte uppkopplad   Svara med citat