Visa ett inlägg
Gammal 2020-06-26, 21:04   #13361
Langster
Ninja
 
Langsters avatar
 
Reg.datum: Apr 2001
Ort: Enköping
Inlägg: 5 298
Citat:
Ursprungligen postat av Diomedea exulans Visa inlägg
Trodde du hade blivit fet och klen, så visar det sig att du bara är en laddning brun-utan-sol från att platsa på scenen.
Jag har skrivit i flera trådar om att jag är på väg in i en rätt bra form. Jag har varit ”fet” senaste åren och inte tränat särskilt mycket. Men från 1 januari till nu har jag gått ner ca 25 kg. Från 110 till nuvarande 84-85 kg. Skulle säga att jag är ca 2 kg ifrån tävlingsform... kanske 1 kg fett plus en vätsketömning.
Har varit en väldigt enkel resa, inte räknat en enda kalori utan gått på känsla, och gammal kunskap förstås. Haft många fler fuskmåltider denna gång än tidigare gånger jag dietat hårt, s.k. refeeds gör verkligen underverk - inte minst mot hungerkänslorna. Just nu, kanske för att det är så jäkla varmt iofs, känns det väldigt hanterbart.

Träningen består av helkroppspass varannan dag och har gjort så sedan Covid-19 slog till. Innan dess var det 1-2 helkroppspass i veckan... oftast bara ett. Jag är inte riktigt lika stark som sist jag var i bra form, men kanske, kanske lite bättre size på vissa muskler. Jag tränar lite mer sansat numera och satsar inte på styrka, det är mer finlir nu.
__________________
Om det vore ett piller skulle jag äta det.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat