Visa ett inlägg
Gammal 2018-07-17, 09:35   #56
Nuggets
Registered User
 
Reg.datum: Mar 2018
Inlägg: 150
Citat:
Ursprungligen postat av PanikenAttacken Visa inlägg
Som jag ser det nu tar jag en till tablett benzo. Men alltså inte nog med att jag fått i mig giftet och nu har en ökad risk för cancer och förmodligen även har CANCER då jag som sagt redan har symptom så känner man sig SJUKT BESVIKEN då det finns människor som sätter andras liv på spel. Varje gång det är matlarm får jag skitångest, frågan är vad fan man kan äta till slut. uppenbarligen finns det inga som helst fungerande system för säkerhet.

edit: förresten kommer jag aldrig bli lugnad, för om du läser artikeln ökar arsenik risken för cancer, även om det visar sig att jg är frisk imorgon kan det slå nästa dag. Arsenik är sjukt giftigt och det har jag fått i mig varje dag förra året.
Jag tror arseniken är ditt minsta problem.. Vi utsätts för saker som är skadliga för hälsan varenda dag, det är helt oundvikligt om du vill leva i det moderna samhället, och det finns dessutom en miljon andra saker som kan döda dig. Att freaka ur och tro att du är döende i cancer för att du druckit Monster framstår både som hypokondriskt och ett helt galet sätt att leva sitt liv i mina ögon..

Ta en till benzo och chilla istället, det finns viktigare problem i livet än arsenik.
Nuggets är inte uppkopplad   Svara med citat