Visa ett inlägg
Gammal 2007-06-19, 15:46   #36
Noodles
Registered User
 
Noodless avatar
 
Reg.datum: Mar 2005
Ort: Ringhals 2
Inlägg: 3 429
Citat:
Ursprungligen postat av Eddie Vedder Visa inlägg
Men har alltid tights under shortsen, började med det redan när jag spelade fotboll och trivs otroligt bra med det. Sen jag väl vänjde mej med tights under shortsen känns kalsonger sjukt obekvämt.

Med tanke på vilken skavsårsbenägen hud jag har kanske tightsen har räddat mej från skavsår på ännu mer.......ehh......"obekväma ställen"*whistle*
Hade varit kul att se dig springa runt med vadderade cykelblöjbyxor annars.

Jag har hittills bara införskaffat mig ett par tights. Det är korta SOC och efter ett pass är jag än så länge nöjd. Planen är väl att skaffa några par till i varierande längd. Tvättcykeln kommer annars tvinga mig till att springa i vanliga shorts.

Citat:
Ursprungligen postat av machine gun Visa inlägg
Vill minnas att Noodles skrivit det någon gång: Målet är att göra löpningen till en lika stor prylsport som cyklingen.
Det stämmer. Löpning är alldeles för okomplicerat och genuint. Jag vill ha lite av cyklisternas elitism och materialism. Den dag jag kan köpa ett Perfekta vätskebälte i kolfiber är jag nöjd. Jag ska också börja gå efter cyklisternas gyllene devis: Bättre att kapa några gram på materialet än att gå ner några kg i kroppsvikt.
__________________
Runner without a cause
Noodles är inte uppkopplad   Svara med citat