Visa ett inlägg
Gammal 2021-02-15, 11:48   #1
Carlzzon85
Registered User
 
Reg.datum: Feb 2020
Inlägg: 700
Carlzzon daily

Tjenare,

Startar journal för att enklare kunna följa min utveckling. Jag vet att det finns massa appar och sånt för detta, men jag gillar lite old school. Känns bra att skriva ner sina pass och resultat dessutom för det hjälper mig tänka genom det jag faktiskt gör.

BAKGRUND
Har alltid varit aktiv. Spelade fotboll från typ 6/7 - 16 bast tills knäna pajjade. Därefter blev det inget ett par år vilket medörde övervikt. Började sen med kampsport vid ca 19 års ålder. Körde på med det i ca 4-5 år. Kom i hyffsat bra form. Slutade sedan med det ett par år och blev fet. Började sedan gymma och kom i OK form på 2 år, men slutade igen och blev riktigt fet.

Fick corona rejält illa april/maj 2020. Tror att min övervikt bidrog till att jag blev supersjuk. I maj började jag deffa och ta power walks. Så småningom började jag gymma och springa i juni. Gick ner från 104-79 kg till oktober (bifogar bild). Har sedan dess gått upp till 84kg, men hållt mig där 2 månader nu.

STATS
Vikt: 84kg
Längd: 184 cm
Ålder: 33 år

MÅL
1. Gå ner till 78-79kg och hålla mig där.
2. Behålla/öka styrkan.
3. Se bra ut i kläder, men också på stranden.

UPPLÄGG
Varierar lite. Har mest kört P/P/L enligt 3-3-1, men byter nu till en 4 split så jag får in mer kardio + att lederna får vila lite. Har fått lite ömma armbågar osv. så jag tänker att kroppen får mer vila med en 4 split.
Carlzzon85 är inte uppkopplad   Svara med citat