Visa ett inlägg
Gammal 2019-02-07, 15:44   #4
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Hemi Visa inlägg
Vilken bild.
Jag har hört folk säga att de får storhetsvansinne av styrketräning så de får ta det lite lugnare. Har själv pendlat i livet speciellt när jag var yngre, det var allt eller inget, ver extremt hungrig och seriös med träningen. Somliga vägde maten och räknade kalorier och det jag sett liksom jag själv är ge allt eller gå och bli café bohem.
Jag har gjort bägge i åratal, tränat som en idiot eller spenderat år med Gauloise, öl och kaffe med travar av böcker runtomkring. Nån slags kombo funkar bäst för mig. Tycker fitnesskulturen om man kan kalle det för det också skapar ett race man snart passar in i och blir en person som försöker mer än det faktiskt ger. Så för min del måste jag simplifiera träning ned till ett minimum av externt fokus. Meditation nästan.
Har har tydligen två - eller om det var tre - tama tigrar som har bott hos honom sedan de var ungar. Hoppas de inte hoppar på honom någon gång, det lär varken sluta lyckligt oavsett om det är Mike som får dra det kortaste strået eller om det är katterna som får smaka på hans ego.

Låter som det du beskriver är en väldigt light version av Mikes problem. Har även läst om folk (odopade) som upplever att de blir mer aggressiva när de tränar. Men det verkar som sagt som att Mike är sju och en halv resor värre.

Citat:
Ursprungligen postat av TheOne1994 Visa inlägg


Du är säker du DIO !
Tack, men jag förstår inte riktigt vad du menar.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat