Visa ett inlägg
Gammal 2018-11-07, 15:29   #1266
Diomedea exulans
Klår sin lillasyster i armbrytning
 
Diomedea exulanss avatar
 
Reg.datum: Dec 2012
Ort: Rīga
Inlägg: 11 020
Citat:
Ursprungligen postat av Lafayette Visa inlägg
Även om du påstår att du inte växer och ser klen ut lyfter du enligt mig tungt, mycket och bra! Jag tror du speglar dig i fel speglar och har fel ljus helt enkelt, fel spegel kan få vilken bodybuilder som helst att se spinkig ut!

Bra jobbat att orka dig in på HP. Jag hade inte loggat in på ett år men bestämde mig för att ta en titt och det var EXAKT samma personer där inne. Att de orkar alltså och inte ger upp.

Du är ju bra på att skriva, använd det och ditt intellekt för att imponera på damerna istället för att tramsa. Stryk tutt-grejen./ Hälsningar experten.
Tack! Det är väl mest framsida lår och biceps som jag inte lyfter mycket med. Skulle tro att det är mina weak points. Jag är mycket starkare proportionerligt sett i marklyft än knäböj, trots att jag tränat knäböj mer, vilket jag tror beror på att jag bygger baksida lår mycket lättare än framsida.

Jag ser lite nya ansikten på HP, men det är kasst just nu, baserat på "success ratio", alltså hur många som svarar och/eller fortsätter en konversation.

Jag gillar tuttgrejen, den skapar en kontrast som får komisk effekt eftersom den är så banal och omogen på slutet av en lång, djup utläggning.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av skyffelmördarn Visa inlägg
Nu får din röv sota för din fåfänga.
Senast redigerad av Diomedea exulans; efter senaste träningspasset. Anledning: tränade
Diomedea exulans är inte uppkopplad   Svara med citat