Visa ett inlägg
Gammal 2019-10-13, 11:13   #11277
Armed Dingo
Tack, god jul!
 
Armed Dingos avatar
 
Reg.datum: May 2013
Inlägg: 1 838
Citat:
Ursprungligen postat av RTB Visa inlägg
Tog mig till ett par hekto under hundringen men körde sen en sjuhelvetes refeedvecka men gick endast upp till 101.5 kg (och en del borde bara vara vätska med). Ska man orka dra igång på riktigt nu igen? Eller ska man lägga ned och ta upp dieten igen nästa år(måste inte gå ned ytterligare lika mycket först om ett par år egentligen så jag kommer i kostymen till bröllopet)

Minus 5-6 kg senaste månaderna totalt. Funderar på att gå in lite hårdare m kolhydratsuteslutning nästa månad, ev lite tillskott av whey (blivit endast minimalt hittills) samt ev ngn burner när det börjar bli allvar. Hittills har det mest blivit 3 normala mål husmanskost om dagen och ev nåt mellanmål. Det gäller att inte lassa på för mycket i omgång 2 bara Detta med 2-3 styrkepass och tränar ett par kampsporter i veckan även.
Min motivation kommer ifrån att jag frågar mig själv vad jag uppskattar mest i mitt liv; att vara i mycket god form (deffa) eller att lyfta 10 kg mer i basövningarna (bulka). Eftersom svaret är mycket god form så är det det jag väljer.

Såvida du inte lever träningslivet 24/7 är det alltid viktigare och ger mer för ditt privatliv att vara i god form, än att lyfta x mer kg..

Börjar ny period av deff imorgon. Mot 80 kg.
__________________
Citat:
Ursprungligen postat av 40plus Visa inlägg
när dom tajta kläderna vrängs av så väller fettet ut

Senast redigerad av Armed Dingo den 2019-10-13 klockan 11:14.
Armed Dingo är inte uppkopplad   Svara med citat