Visa ett inlägg
Gammal 2021-04-19, 12:14   #11709
onkel
Registered User
 
Reg.datum: Apr 2021
Inlägg: 3
Citat:
Ursprungligen postat av Langster Visa inlägg
Vad förväntar du dig att få ut av en vätsketömning? Varför vill du avsluta din deff på det viset? Så att du ser extra bra ut 2-3 dagar för att sen bli ännu mer deprimerad när vätskan kommer tillbaka och dessutom du börjar lagra på dig fett (vilket är vad som händer när man avslutar en deff)?
Är det inte en tävling eller någon slags modellfotografering som är målet så finns det ingen mening med att göra en vätsketömning... eller visst, vill man prova så är det inget fel med det, men var medveten om att effekten är kortvarig och antagligen inte värt det om man inte har ett speciellt mål. Man får springa på toa för att pissa typ en gång i timmen och för vad? Så att du kan vara lite nöjd när du kollar i spegeln ett par dar?

Vätska är inget som lägger sig på magen som någon sorts kamelpuckel. Vätska har man under huden på hela kroppen, en vätsketömning gör att huden så att säga ser tunnare ut, det gör inte att en slapp ballong på magen försvinner.
Tack Langster!
Det är lätt att man blir uttråkad i lockdown. Så har i stort sett fått jobba efter personliga mål under tiden för att ej bli helt deprimerad.
Förra året 2020 bjöd även på samma härligheter och då droppade jag från 86 kg till 67 kg Mars - Juni.

Detta året börjar jag känna mig färdig, rutorna är där men saknas lite lite kamelpuckel dvs - förmodligen sista fettet!

Börjar redan känna mig relativt nöjd, så kör nog veckan ut sen är det dags att lägga sig på balans.
Det som är djävligt härligt med att ligga lågt på fett är att man känner sig lätt. Skuggboxning blir lite som att röra sig som en ninja istället för en sengångare.

Vad händer egentligen om man skulle köra 1 dag med högt saltintag för att sedan skippa saltet dagen efter? Pinkande-rännebajs-på-toa dagen efter?
Dock djävligt intressant att känna/se hur kroppen fungerar!

Tack igen!
onkel är inte uppkopplad   Svara med citat