Här kommer bilderna!
Första bilden är tagen i februari 2011 (82 kg) fet och jävlig , de var då jag bestämde mig för att börja träna på min fritid (förutom judo 3 ggr i veckan) så jag började springa nästan varje dag, kosten var inte alls bra.. menmen jag gick ner ett par kilon.
Andra bilden är tagen dagen innan jag började styrketräna i juli 2011 (73 kg) Smalfet, fortsatte att springa nästan varje dag och tränade styrka 3 ggr i veckan. Men jag åt aldeles för lite dom första månaderna.
I november så bestämde jag mig för att "bulka" tyvär så har jag ingen bild därifrån på den här datan, kanske kommer vid ett senare tillfälle. Jag åt ALLT jag kom över, de slutade med att jag blev ganska tjock men jag ökade även en hel del i gymmet. Bla från 85-100 kg i bänken på ca 1,5 - 2 månader!
I februari så var de dags för en deff, 82 kg. Här har jag läst på en hel del på internet om kost och träning, så jag visste vad man skulle äta och hur man skulle träna, började även räkna kalorier här.
Den tredje och fjärde bilden är tagen i juli i år (73 kg) ca 10% kroppsfett.
I Slutet av juli så var jag less på att äta så lite som jag gjorde och på all cardioträning, jag började även tappa en del styrka i gymmet så jag tyckte att de var dax för en "bulk" igen, den här gången skulle jag ta de sakta och lägga mig på ett normalt kcal överskott och inte äta allt jag kom över.
Den femte bilden är tagen igår på gymmet (77-78 kg) lite fetare, mycke starkare!

(kommer även
en till bild som jag inte fick plats med i det här inlägget). Så nu är jag påväg uppåt!! Har tänkt att jag ska "bulka" i ett par år nu och bygga så mycket som möjligt så att jag förmodligen kan stå på scen någon gång i framtiden!!
Oj jävlar va långt inlägget blev, hoppas ni orkar läsa..
Jaja, nu vet ni iaf hur min resa har sett ut än så länge!