Visa ett inlägg
Gammal 2011-09-29, 13:15   #13997
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
MrBoris tänkte dela med sig av tips/erfarenheter på krogen för en skadad kille med dåligt självförtrönde som vill ha ragg, vet att folk kan bli uppretade tycka det är patetiskt osv, men vem bryr sig kul ändå, med lite komik i det hela såklart, men men iaf ontopic

Innan utgång;
A. klä på dig kläder du verkligen trivs i och tycker att du ser bra ut i, eller kanske ännu bättre många sagt att du är förbannat snygg i, men det ska vara råd från tjejer, inte killar, de har oftast ingen bra smak . Har du inga bra kläder, köp genast nya så att du får en bra känsla i kroppen. Det viktigast är egentligen att tröjan/skjortan/tshirten lyser upp (lite) eller sticker ut ordentligt, så att du inte blir en i mängden med en svart tråkig t-shirt t.ex. Det skulle kunna funka med en ful gul t-shirt, bara pga att den sticker ut så får man uppmärksamhet

B. spegla dig i perfekt ljus (alltså sånt där fejkljus som gör att man ser snygg ut) innan du går ut, eller innan du kör igång förfesten, o när du ser som allra snyggast ut, memorera den bilden av dig själv o säg en gång till dig själv "fan vad snygg jag är", och glöm ALLA speglar för resten av kvällen!

C. lyssna bara på skön musik som du gillar. ignorera andra festdeltagare, eller stå ut med någon enstaka fruktansvärd låt, men sen försök styra upp så du får musik igen som du blir glad av och som de andra kan tycka är ok. Allt annat kan sänka ditt humör ordentligt, eller iaf i mitt fall förstöra hela kvällen. Den dåliga musiken kommer du vara tvungen att utstå desto mer ändå i ett senare skede (läs längre ner)

D. Allt snack om negativa saker som hänt någon på festen, försök avleda sådana diskussioner, oavsett hur jobbigt någon har det där hemma osv., finns inge mer party/humördödare än t.ex. förhållandeproblem, bättre att ta dessa diskussioner nyktra över en fika istället

På krogen (varning, inget för känsliga feminister);
1. Gå med självförtroende, låtsas/inbilla/intala dig själv att du är snyggast på stället, alltid alltid. Fast du inte är det, så bara att du tror det kommer göra att du blir det, och många kommer att notera dig pga detta självförtroende, om det så är falskt eller inte. Denna punkt är nästan viktigast tror jag

2. Se alltid glad ut vad du än gör, det är attraherande och lockande hos många tjejer

3. var tidigt ute på krogen. Brukar bara vara mycket killar runt stängningsdags iaf! detta är väldigt underskattat, många tjejer brukar kunna leta sig ut lite tidigare, säg en halvtimme före killarna, och det är då viktigt att du syns för dessa tjejer, så de ser speciellt dig och lägger märke till dig

4. Ännu bättre, försök redan här spana efter någon att prata med, ju tidigare du lägger in (halva) stöten desto bättre, konkurrensen kommer hårdna avsevärt om några timmar. Men avvaktande stöt, tjejen är inte redo för stora dolken ännu, om du inte uppenbart märker att hon verkar otroligt sugen, utan bara se om hon verkar intresserad, småprata, säg att det var "kul att höras men nu måste jag ta mig ner till mina kompisar/toaletten/baren". Tro mig, hon kommer ihåg dig nu för resten av kvällen o vill knappast ha Kalle28 snorfull "hörru *RAAAP*, vad snygg du är", istället.

5. har förfesten/starten av kvällen varit tråkig o du inte är på humör, fortsätt kämpa på och gör kvällen bättre, kan bara gå uppåt nu eller hur? Finns vissa kvällar då allt verkligen varit skit o sen slutat med en av de roligaste kvällarna hittills, och det handlar så mycket om inställning! vet inte hur många gånger jag fått säga till polarn att skärpa sig för att han varit så butter, o så har det slutat med att vi haft skitkul tillslut

6. om det finns flera dansgolv, ett med musik du älskar, ett med dansbandsmusik, men mycket tjejer o knappt killar. WTF! Självklart väljer du dansbandsmusiken, o dansar tjohet så glatt till den o låtsas som att du kan texten. Här är det stor köttmarknad, och inte lika mycket konkurrens att slåss med

7. var inte rädd att klämma in dig lite snyggt på dansgolvet bland lite dansande tjejer, det ger inget att stå med 5 killkompisar och skrika till VMguld94låten. Här gäller det dock att inte för tydligt visa att man är intresserad, men ändå lite. Visar du för mycket intresse blir de bara störda o drar till ett annat golv och tycker du är äcklig

8. var ALDRIG, jag repeterar ALDRIG mer än 2 killar när ni raggar. Står ni 3st killar på dansgolvet kommer det i 95% av fallet inte hända mycket. Det vet man ju själv som kille, att inte slänger man sig utan vidare fram till en tjej med 4 tjejkompisar runt i kring, Nej man går hellre på två och två paren med tjejer. Funkar självfallet lika åt andra hållet, hur sugen en tjej än är så är det ovanligt att hon störtar in bland 6killar o tar tag i den hon är intresserad i, om hon inte är tokfull och van raggare dvs. Jag skulle till och med vilja påstå att sannolikheten att få ragg är större om man är ensam, gäller dock att ha erfarenhet för att klara av att gå ensam en stor del av kvällen utan att bli nere/se mindre glad ut och fortfarande ha stake att prata med folk

9. märker du att hon har en svartsjuk tjejkompis som gör allt för att hon inte ska tycka om dig/prata med dig, TVINGA din killkompis att ragga på henne. För syvoneåsist (stavning), så är sannolikheten att hennes tjejkompis säger något liknande "hon ska sova hos mig" kl två när krogen stänger, väldigt hög om hon själv inte fått ragg.

10. finns det mixtoalett, ta ALLTID den när du måste på toa, så mycket lättare att prata där utan att det blir stelt. har du tur hittar du många ragg här som du kan slänga ut några ord till för att fånga intresset, eller ännu bättre, strula lite med.

11. blicken, den är otroligt viktig, har du inte fått den, är du körd hur duktig du än är, för har hon inte tittat in dig så är hon inte intresserad (i de flesta fall). Här gäller det att vara observant/träna sig, för många jag känner är oerhört dåliga på att se detta, har fått dragit vissa kompisar till tjejer för att få dem att inse att en tjej är intresserad, och de har då fått napp. Leta den, ser du potential i blicken och hon verkar intresserad, inget att förlora!

12. beslutsamhet, ett viktigt steg om du vill dra hem någon för onenightstand. OBS detta är bara för onenightstand alltså. Se till att se om du kan kyssa tjejen så fort du märker att hon verkligen verkligen är intresserad. Ju tidigare du har testat att kyssa henne, desto tidigare vet du om hon kan vara villig att följa dig hem, varför slösa tid på någon som ändå kommer dissa dig i slutändan? Inte många gånger man fått napp på en tjej som vägrat kyssas, men ändå vill till sängkammarn..

13. efterfest, fråga alltid efter detta, helst relativt tidigt så du kan byta offer. Om de säger "njjae, ska upp tidigt måste åka hem med taxi om 10minuter". Hoppa denna tjej, leta ny. Om hon är något positiv, då har du hittat något att gå på

14. ge aldrig upp dvs, får du dissen där kl två, krogen stänger, "wtf liksom hon som verkade så intresserad åsso drog hon bara". Det är så många som flörtar bara för flörtandets skull o stannar där, men det är inte alltid så lätt för en kille att veta. Men vafasen, du har ju hela 15minuters väntetid nu på din jacka, det är inte kört ännu. Ställ dig utanför krogen sen o låtsas vänta på någon kompis. Något kan ju alltid hända. Var positiv ända in i det sista, hänt flertalet gånger för många att de hittat någon på väg hem, utanför grillkiosken, utanför trapphuset, osv osv Håll flaggan i topp!

15. hemfärden, nu har du hittat en pingla du tror att du kan idka umgänge med. Ni har hånglat hela kvällen o hon verkar oerhört tänd på dig. Gäller nu att diskussionerna inte glider över för mycket på, "vart bor du", "är det långt kvar", osv, ju fler gånger du visar ivrighet desto mer avtänd kan hon bli. Försök prata om din barndom, jobb, roliga saker, allt som får henne att inte tänka på själva grejen att ni är på väg någonstans

16. väl i lägenheten, se till att drick alkohol om så går, gärna bjud henne på ett glas om du är hemma hos dig. det är väldigt lätt hänt att fyllan går ur kroppen o man blir sömnig, o ingen är direkt supersexsugen när man hålller på att somna

17. tur, det är sista nyckelordet, allt kan man inte styra själv, du gör verkligen allt perfekt, du ser hur bra ut som helst för kvällen, du säger de perfekta sakerna, men det sista steget, att låta dig komma in i sängkammarn, kan du inte göra mycket åt.

Lycka till!
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad