Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

tano 2010-05-17 16:06

Det är väl precis vad som krävs för att stopppa Fedor.
En grym talang pumpad med ubertomat och med en hel del erfarenhet.

Ja det kan bli en riktigt tuff fight. Som sagt tror Fedor faktiskt kan förlora särskilt med den form Overeem visar upp. Men hejjar ändå på Fedor och hoppas matchen kan bli av redan i höst!

tano 2010-05-17 16:11

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4368591)
Blir det av så tror jag Reem tar det, det är hans tid nu!:)

Bara vi slipper en massa anabola anklagelser som försurar allting, vill inte Fedor slåss med bestar längre så kan han fightas i sin riktiga viktklass..

Haha lol, den riktiga viktklassen = den rena klassen?...

Men allvarligt det där var ju bara dumt, så om man inte vill möta dopade bestar ska man inte hålla till i tungvikten?

Förövrigt kommer det nog aldrig försvinna med några anklagelser mot Herr Ubereem...

salmiak 2010-05-17 16:28

Citat:

Ursprungligen postat av tano (Inlägg 4368740)
Haha lol, den riktiga viktklassen = den rena klassen?...

Men allvarligt det där var ju bara dumt, så om man inte vill möta dopade bestar ska man inte hålla till i tungvikten?

Förövrigt kommer det nog aldrig försvinna med några anklagelser mot Herr Ubereem...

Jag är ganska övertygad om att han menade att Fedor skulle kunna droppa i vikt, kanske ner till 205 eller rent utav 185 med tanke på hans figur/ram.
Det talas mycket om det på andra forum vad jag vet.

tano 2010-05-17 16:34

Citat:

Ursprungligen postat av salmiak (Inlägg 4368776)
Jag är ganska övertygad om att han menade att Fedor skulle kunna droppa i vikt, kanske ner till 205 eller rent utav 185 med tanke på hans figur/ram.
Det talas mycket om det på andra forum vad jag vet.

Det förstår jag mycket väl, men hans argument var löjligt. Bara för att man tävlar i tungvikten behöver man inte acceptera doping, även om det säkerligen sker i stor utsträckning.

salmiak 2010-05-17 16:55

Citat:

Ursprungligen postat av tano (Inlägg 4368787)
Bara för att man tävlar i tungvikten behöver man inte acceptera doping, även om det säkerligen sker i stor utsträckning.

Tycker du att man som fighter/team bör lägga fram misstankar om andra fighters diet? Får inte ihop resonemanget riktigt.

krellik 2010-05-17 17:07

Citat:

Ursprungligen postat av tano (Inlägg 4368740)
Haha lol, den riktiga viktklassen = den rena klassen?...

Men allvarligt det där var ju bara dumt, så om man inte vill möta dopade bestar ska man inte hålla till i tungvikten?

Förövrigt kommer det nog aldrig försvinna med några anklagelser mot Herr Ubereem...

Om man säger så här, Fedor är min favorit fighter just för att han är en naturlig mellanviktare som har övervunnit alla utmaningar framför honom med sin järnvilja och sina järn nävar. Tidigare har Fedor inte varit för fin för att fightas i Pride som var ökända för att låta doping glida igenom, han har inte haft något problem med att möta varken doping dömda Tim Sylvia eller Josh Barnet. Han undviker själv att gå till UFC som är den organisation som faktiskt skött biten med doping som de ska i många år, men när det nu kommer kanske den första riktigt farliga utmanaren sen Mirko i högform och Fedors namn inte är så starkt som det har varit, då ska det helt plötsligt börja gnällas om doping. Det är inte det att jag tycker att någon fighter ska behöva möta dopade fighters utan snarare att det finns brist på konsekvens här. Sen är inte Overeem tillskillnad från Barnet eller Sylvia dömd för doping och ärligt talat tycker jag att man får respektera detta och att det är dålig stil att sitta och kasta anklagelser kring sig. Nu vart det ju visserligen inte Fedor själv som gjort detta om jag förstår saken rätt.

Doctor Snuggles 2010-05-17 18:00

Citat:

Ursprungligen postat av Kross (Inlägg 4368624)
Sen kan man stolt säga "I was into dö Reem before he got mainstream".

I was into theReem before he was mainstReem.

Fixed.

Nitrometan 2010-05-17 18:01

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4368591)
Bara vi slipper en massa anabola anklagelser som försurar allting, vill inte Fedor slåss med bestar längre så kan han fightas i sin riktiga viktklass..

Vad är den riktiga viktklassen? Är det när man tränar hårt och går ner i vikt och inte får äta för att man då inte hamnar i rätt viktklass?

Ska man hålla samma vikt som när man börjar träna?

krellik 2010-05-17 18:02

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 4368949)
Vad är den riktiga viktklassen? Är det när man tränar hårt och går ner i vikt och inte får äta för att man då inte hamnar i rätt viktklass?

Ska man hålla samma vikt som när man börjar träna?

Där man kan fightas utan att gnälla över roidade bestar är den rätta viktklassen...;)

Gör mer för Fedors namn att gå ner till mellanvikt och tex ge Anderson Silva spö än att hålla på och banga på matcher för att man misstänker att en fighter har tryckt.

Doctor Snuggles 2010-05-17 18:06

Samma gamla visa med dopinggnäll/insinuationer om Remmen. Är det så svårt att greppa att vissa kan ha en naturlig fallenhet för att bygga muskler? Att gå upp 30 lbs på 3 år är inte så jävla svårt, om det enda man gör är tränar och äter - särskilt om man har ok gener och börjar styrketräna ordentligt och inte behöver banta. Dessutom blir fighters testade i K-1 - ja, i japan också. Samt han och Brett blev testade innan sista matchen (vet inte om resultaten kommit än dock).
Fram tills han eventuellt pissar positivt, STFU.

cero 2010-05-17 18:21

Rampage snackar om ev. match mot Shogun efter Rashad.


Tigerkotten 2010-05-17 19:11

fyfan vilken jobbig intervju, you know what i am say´in?

Kwon 2010-05-17 19:17

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 4369153)
fyfan vilken jobbig intervju, you know what i am say´in?

Numsayin'? :D

CpÅke 2010-05-17 19:26

http://img35.imageshack.us/img35/7530/fedorc.jpg

här gjorde en bild för att förhöja fedor satt ett tag me den, men det är fedor värd

krellik 2010-05-17 19:28

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4369205)
http://img35.imageshack.us/img35/7530/fedorc.jpg

här gjorde en bild för att förhöja fedor satt ett tag me den, men det är fedor värd

...................oooookidoki... ...


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:09.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)