Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Salus 2010-03-16 18:51

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4238204)
Sant men hepatit Alex på dekis är inte Fedor....;)

Hepatit är bara ett rykte. Och huruvida han skulle vara på dekis låter jag vara osagt, Alex är förhållandevis ung (28 är ingen ålder) och om han bara tränat med sina 2 bröder senaste tiden så lär han vara fit for fight (dock inte "fit" visuellt sett, hehe).

krellik 2010-03-16 19:04

Citat:

Ursprungligen postat av Salus (Inlägg 4239318)
Hepatit är bara ett rykte. Och huruvida han skulle vara på dekis låter jag vara osagt, Alex är förhållandevis ung (28 är ingen ålder) och om han bara tränat med sina 2 bröder senaste tiden så lär han vara fit for fight (dock inte "fit" visuellt sett, hehe).

Har du något på fötterna att hepatieten bara är ett rykte? Hänger inte med i mma nyhetsflödet som jag en gång i tiden gjorde. Hade varit klart positivt om det inte stämde.

Alexander är på dekis eftersom han har haft en lång paus från de stora ligorna, tar han sig an de stora matcherna i de stora galorna så är han inte på dekis längre. Tränar Alex med Fedor igen? Han presterade klart sämre efter att de bröt upp från varandra.

olwe 2010-03-16 22:43

Han vann ju iaf senaste sambo-mästerskapet i ryssland, så han lär väll iaf inte helt gått i pension =).

Jag kan ha fel men Fedor och Aleksander kör väll ändå inte i samma camp nu för tiden? Aleksander har ju varit en sväng och kört pro-boxing dessutom, med andra promoters än Fedor. (aleksander - golden boy?)

Jag tror på Aleksander stenhårt. Cool som fan =)

Salus 2010-03-17 01:58

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4239353)
Har du något på fötterna att hepatieten bara är ett rykte? Hänger inte med i mma nyhetsflödet som jag en gång i tiden gjorde. Hade varit klart positivt om det inte stämde.

Alexander är på dekis eftersom han har haft en lång paus från de stora ligorna, tar han sig an de stora matcherna i de stora galorna så är han inte på dekis längre. Tränar Alex med Fedor igen? Han presterade klart sämre efter att de bröt upp från varandra.

Hepatit testar de för i nästan alla galor, även i Ryssland... Orimligt att en kille som Eddy skulle utsätta sig för en blodsmitta.

ahl- 2010-03-17 16:14

Randy har blivit med tatuering. Det står på latin och översätts till ”iron sharpens iron”.

http://pici.se/pictures/lyomBtnpp.jpg

Salus 2010-03-17 22:53

Randy for president!

:p

ahl- 2010-03-17 23:34

Jag undrar innerligen vad som hänt med Sean Sherk.
Någon som har det senaste om honom? Han har varit spikad till 2 event som han mystiskt försvunnit från. Ett av dem var 108an om jag inte minns fel.

En teori är att han lagt av med det förbjudna och pga det så fungerar inte kroppen som han är van vid. Han kan inte träna så hårt som han vill och känner sig konstant ur form.. Lederna börjar "gnissla" och kroppen i allmänt hostar och mår dåligt. (?)

Tråkigt isf..

Nitrometan 2010-03-18 09:27

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4241718)
Randy har blivit med tatuering. Det står på latin och översätts till ”iron sharpens iron”.

"Ferrum ferro aquitur", jag är kass på latin men jag vill ha det till "ferrum ferro aquatur". Järn skärper järn. Som sagt jag är dålig på latin så jag kan ha fel.

Men det gör det ju inte, det blir ju slött.

Numse 2010-03-18 09:30

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4243055)
Jag undrar innerligen vad som hänt med Sean Sherk.
Någon som har det senaste om honom? Han har varit spikad till 2 event som han mystiskt försvunnit från. Ett av dem var 108an om jag inte minns fel

Får för mig att jag hört att han varit/är skadad

Erik__ 2010-03-18 09:32

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4243055)
Jag undrar innerligen vad som hänt med Sean Sherk.
Någon som har det senaste om honom? Han har varit spikad till 2 event som han mystiskt försvunnit från. Ett av dem var 108an om jag inte minns fel.

En teori är att han lagt av med det förbjudna och pga det så fungerar inte kroppen som han är van vid. Han kan inte träna så hårt som han vill och känner sig konstant ur form.. Lederna börjar "gnissla" och kroppen i allmänt hostar och mår dåligt. (?)

Tråkigt isf..

Han skadade axeln inför 108.. han hade fått veta att han skulle testas samma gala dessutom, tror han la upp nån bild på ett intyg från läkaren om att något hade separerat i axeln ( ? ), vet inte riktigt vad det betydde.

Nitrometan 2010-03-18 09:34

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4243055)
Jag undrar innerligen vad som hänt med Sean Sherk.
Någon som har det senaste om honom? Han har varit spikad till 2 event som han mystiskt försvunnit från. Ett av dem var 108an om jag inte minns fel.

Vet ej.

Sherdog skriver lite:
Citat:

The 36-year-old former UFC lightweight champion has withdrawn from his last two UFC engagements. Sherk was forced to pull out of a Jan. 2 bout against Jim Miller at UFC 108 when he cut his forehead three weeks out from the event and needed multiple stitches.

Sherk also bowed out of a bout against Gleison Tibau at UFC 104 last October when he suffered a “Grade II AC separation” in his right shoulder while rolling with a training partner. Guida, who was submitted by Kenny Florian at UFC 107 last December in Memphis, Tenn., is expected to receive a new opponent.
Citat:

Sean Sherk has turned down a proposed lightweight bout against Clay Guida for UFC’s debut on Versus on March 21 at the Odeum Colorado in Broomfield, Colo.

Monte Cox, Sherk’s manager, told Sherdog.com on Friday that the Minnesotan wrestler had been offered the bout, but couldn’t accept it due to a lingering injury. Cox would not elaborate on the injury and did not have timetable for Sherk’s return.
Vem vet?

Nitrometan 2010-03-18 09:35

Citat:

Ursprungligen postat av Erik__ (Inlägg 4243460)
Han skadade axeln inför 108.. han hade fått veta att han skulle testas samma gala dessutom, tror han la upp nån bild på ett intyg från läkaren om att något hade separerat i axeln ( ? ), vet inte riktigt vad det betydde.

Det var 104:an, inför 108:an fick han ett jack i pannan.

ahl- 2010-03-18 16:21

Tack grappar! Blivit lite klokare :)

Salus 2010-03-18 16:36

Citat:

Ursprungligen postat av Nitrometan (Inlägg 4243450)
"Ferrum ferro aquitur", jag är kass på latin men jag vill ha det till "ferrum ferro aquatur". Järn skärper järn. Som sagt jag är dålig på latin så jag kan ha fel.

Men det gör det ju inte, det blir ju slött.


Tror det är ett bibliskt ordspråk

Kwon 2010-03-18 18:35

http://i34.tinypic.com/34g4lmd.jpg


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:44.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)