Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Shqypnia 2017-11-13 14:08

MMA är så jävla tråkigt.

Over and out.

Sheogorath 2017-11-13 15:45

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 7849351)
Vet inte varför han rullar upp sina shorts så de ser ut som en lös blöja dock, men antar att han inte är ute efter att bli en sex symbol.

Han kan väl knappast vara så chill att han tycker det är skoj att hans alias är "Baby" och därför skojar till det med en blöja? I så fall är han min nya idol. :D

Krampus 2017-11-13 21:20

Citat:

Ursprungligen postat av Shqypnia (Inlägg 7849357)
MMA är så jävla tråkigt.

Over and out.

Vi startar en tråd om crack!

xan 2017-11-13 22:32

Det sägs att Conor faktist var bokad för en match mot Ferguson nu i december men att den blev avbokad pga det som hände.

https://www.mmamania.com/2017/11/13/...r-bellator-187

Vilket geni. Nu behöver han aldrig någonsin försvara sitt bälte!

xan 2017-11-16 16:25

Werdum kastar en boomerang på Colby efter kommentarerna om Brasilien.

https://media.giphy.com/media/l2QEdu...oSC4/giphy.gif

Bra huvudrörelse

Cooks 2017-11-25 08:10

Ser jag fel eller ska Bisping gå en till match redan i helgen? Wtf?

Kabuto 2017-11-25 09:43

Du ser rätt och jag säger samma sak, hur fasen är det möjligt?

Cooks 2017-11-25 16:29

Citat:

Ursprungligen postat av Kabuto (Inlägg 7854248)
Du ser rätt och jag säger samma sak, hur fasen är det möjligt?

Har knappt sett någon reklam om det heller, det enda jag sett var i mitt FB-flöde att man får 12 ggr pengarna hos någon bettingsida ifall han vinner. Från champ till att ta fighter på 2v notis á la Cerrone, wtf?

An Iron Soul 2017-11-25 17:57

UFC borde inte låtit Michael Bisping gå matchen mot Kelvin Gastelum överhuvudtaget.
Dom skulle gett honom tid att vila och ge honom en match av betydelse i London. Låtit Bisping avsluta sin karriär på ett snyggt sett mot Vitor Belfort.

Hur som helst så tjänar det ingenting till att diskutera när Bisping förlorade på en KO.
Även om UFC är en underhållningssport för tv tycker jag att det är riktigt svagt gjort.


Krampus 2017-11-25 19:22

Citat:

Ursprungligen postat av An Iron Soul (Inlägg 7854396)
UFC borde inte låtit Michael Bisping gå matchen mot Kelvin Gastelum överhuvudtaget.
Dom skulle gett honom tid att vila och ge honom en match av betydelse i London. Låtit Bisping avsluta sin karriär på ett snyggt sett mot Vitor Belfort.

Hur som helst så tjänar det ingenting till att diskutera när Bisping förlorade på en KO.
Även om UFC är en underhållningssport för tv tycker jag att det är riktigt svagt gjort.


Han kan omöjligen ha återhämtat sig tillräckligt. Hoppas pengarna är tillräckliga för honom.

svenbanan 2017-11-25 19:51

Han blev ju dock inte knockad mot GSP, så han behöver ju inte den typen av lång återhämtning.

Jag vet inte om man behöver nån särskild återhämtning efter att ha blivit utsrypt. Men annars borde han ju rent kroppsligt ha kunnat återhämtat sig tillräckligt på tre veckor för att det inte ska vara nån extra hälsofara.

Däremot så bör han ju rimligen ha lagt upp sin träning på så sätt att han var i toppform mot GSP. Nu tre veckor senare lär han förmodligen inte ha känt sig så jävla bra vare sig i flåset eller snabbheten.

Har han sagt att han ska lägga av nu eller?
Jävligt trist avslutning på karriären isåfall. Men det är kanske dags, så han inte åker på trista effekter på ålderns höst...

Spiffy 2017-11-25 21:51

Citat:

Ursprungligen postat av svenbanan (Inlägg 7854424)
Han blev ju dock inte knockad mot GSP, så han behöver ju inte den typen av lång återhämtning.

Inte så att han gick in och blev utstrypt utan att ta slag mot huvudet.

Keit 2017-11-25 22:30

Kul event. Mindre kul att Bisping blev knockad igen, synd om hans ungar. Får hoppas inte han får allt för stora problem i framtiden med hjärnskador. Hans avskedsfight i UFC London får bli en lättare variant hoppas jag, kanske mot någon annan old timer.

svenbanan 2017-11-26 03:44

Citat:

Ursprungligen postat av Spiffy (Inlägg 7854466)
Inte så att han gick in och blev utstrypt utan att ta slag mot huvudet.

Nähä. Det tror jag inte att jag påstått heller...

Cooks 2017-11-26 05:40

Det här bevisar IMO att Bisping aldrig borde varit champ to begin with, en höger rakt i hakan på en arrogant Rockhold och sen dodgar han varenda "riktiga" fighter för att sedan få stryk av en kille som inte gått en match på 4 år och dessutom byter viktklass och följer upp det med att bli KOad av #9 i divisionen. Tråkigt att han åker ut på det sättet. Hade hellre sett honom förlora mot Weidman/Rockhold.

@Krampus Han har nog över $10M på banken så han och hans familj klarar sig nog utan problem.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:20.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)