Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

cero 2013-12-30 22:15

Hahaha, fy på er. Hur kan man inte tycka om någon som Weidman? En riktig mjukis med klass så det räcker åt halva MMA-världen. Är det flaggan som provocerar eller? ;)

okeej 2013-12-30 22:20

Kan vi få se TRT-Silva 2015?

Doctor Snuggles 2013-12-30 22:30

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6800140)
Hahaha, fy på er. Hur kan man inte tycka om någon som Weidman? En riktig mjukis med klass så det räcker åt halva MMA-världen. Är det flaggan som provocerar eller? ;)

Någonting överlägset i hans sätt att svara på vissa frågor, och vissa av hans slutsatser om Silva ("han slåss alltid så där", t.ex). Men som sagt, säkert mycket projicering pga hans "fans".
Flaggan och jesus-tjafset stör mig inte så mycket.

DarcyGrahn 2013-12-30 23:07

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6800177)
Någonting överlägset i hans sätt att svara på vissa frågor, och vissa av hans slutsatser om Silva ("han slåss alltid så där", t.ex). Men som sagt, säkert mycket projicering pga hans "fans".
Flaggan och jesus-tjafset stör mig inte så mycket.

Tror mer det är på grund av hans överlägsna prestationer mot Silva.

Doctor Snuggles 2013-12-30 23:11

Citat:

Ursprungligen postat av DarcyGrahn (Inlägg 6800239)
Tror mer det är på grund av hans överlägsna prestationer mot Silva.

Jag tror du är småsint och inte särskilt observant.

AronP 2013-12-30 23:18

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6800088)
Äh, efter att Silva nästan blev slagen medvetslös av ett slag i thaiclinchen var mystiken borta.

Han blev torrjuckad i nästan 5 ronder mot sonnen och all mystik var borta, han tog sig tillbaka och spädde nästan på mystiken ännu mer då.

Jag har ingen tvekan alls om att om saker inte gått som dom gått så hade Silva kunnat komma tillbaka och vinna.

Bortsett från det kristna så har jag inte direkt någon åsikt om weidman, jag har inte heller något speciellt tycke för Silva. Efter alla hans ups and downs så är han en rolig fighter men ingen jag känner direkt med. Inte som Gsp.

cero 2013-12-30 23:22

Nu sa ju iofs Weidman att Silva är den bästa någonsin trots förlusterna, direkt efter matchen. Sen tycker jag han alltid verkar vara snabb på att ge motståndarna beröm (Phil Davis t ex om ni såg hans första framträdande på MMA hour). Allmänt gosig gubbe.

Citat:

Jag har ingen tvekan alls om att om saker inte gått som dom gått så hade Silva kunnat komma tillbaka och vinna.
Om han inte hade nästan blivit knockad, dominerad på marken och sedan brutit benet i två delar hade han kunnat komma tillbaka och vinna. :D

Doctor Snuggles 2013-12-30 23:31

Här får ni, Fedor-älskare, Bob Sapp dominerar Fedor:



:D

Vart nästan lite orolig att Fedor skulle bryta underarmen. Inte bra teknik.

Doctor Snuggles 2013-12-30 23:36

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6800287)


Om han inte hade nästan blivit knockad, dominerad på marken och sedan brutit benet i två delar hade han kunnat komma tillbaka och vinna. :D

Bandwagon-jumper. Buu.

Doctor Snuggles 2013-12-30 23:56

Men nu lägger vi allt groll åt sidan och uppskattar den fantastiska sport som vi har tur att få uppleva och se utvecklas under vår livstid, och det fantastiska året som var:


Doctor Snuggles 2013-12-31 00:00

En analys av Rondas judo i matchen:
http://artofgrappling.com/2013/12/29...ghlights-gifs/

Doctor Snuggles 2013-12-31 00:52

Fast helt klen är Fedor inte heller:



;)

Osukaru 2013-12-31 01:04

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6800303)
Här får ni, Fedor-älskare, Bob Sapp dominerar Fedor:



:D

Vart nästan lite orolig att Fedor skulle bryta underarmen. Inte bra teknik.

Hahaha, ändå rätt sjukt att det var en så jämn match! Sapp måste ha ca 40 kg på Fedor, men Fedor har den eviga GOAT-viljan! ;)

nitz 2013-12-31 01:19

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6800303)
Här får ni, Fedor-älskare, Bob Sapp dominerar Fedor:



:D

Vart nästan lite orolig att Fedor skulle bryta underarmen. Inte bra teknik.

Jag skulle vilja sett de i en mma match istället ;)

cero 2013-12-31 02:22

Citat:

Ursprungligen postat av nitz (Inlägg 6800437)
Jag skulle vilja sett de i en mma match istället ;)

Sapp via GNP från mount.




;)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:01.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)