Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

cero 2013-11-28 16:46

Rory psykovoice: "I wanna smash somone, I want my next opponent to be crying in the locker room, I want them to be scared of me, I just w-w-want to hurt somone.."

He's back! :D

Citat:

Aldrig hört Rory prata på det där sättet, låter nästan som en helt annan person.
Haha hur menar du? Detta låter ju som classic Rory.

Citat:

Verkar vara sherdoggare som scriptröstar också.
Ser att det är en hel del personer i Alex-gruppen på FB som också klurat ut detta.

G_lund 2013-11-28 16:48

Hur ofta kan man rösta?

Och hur ser man vem som leder?

cero 2013-11-28 16:52

Citat:

Ursprungligen postat av G_lund (Inlägg 6752792)
Hur ofta kan man rösta?

Och hur ser man vem som leder?

Man kan rösta hur många gånger/hur ofta man vill. Därför vi har scripts. Men hur många röster som verkligen räknas och hur de väljer ut vinnaren vet man ju aldrig. Idag kan du även rösta genom att göra ett nytt tweet och skriva #votegus.

Det andra vet jag inte.

Hackenschmidt 2013-11-28 16:59

Ser bra ut det här!

Hackenschmidt 2013-11-28 17:00

Scriptröstning är nog stort på båda sidor i det här läget. Så det gäller att alla gör sin del nu och inte massa social loafing!

cero 2013-11-28 17:01

Herregud. Ariel måste se till att folk som pratar över Skype eller vad det nu är har ordentligt ljud och/eller internetuppkopplingar. Caraway och Pena gick knappt att lyssna på.

Doctor Snuggles 2013-11-28 21:08

Här är twitter scriptet igen, om någon har lust. Som sagt förut så finns det en begränsning på typ 100 tweets per timme, så man får stoppa (ladda om sidan) och starta om det varenda timme om man vill maxa ut.

Kod:

var n=0; setInterval('document.getElementById("tweet-box-mini-home-profile").childNodes[0].innerHTML="#votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus #votegus "+ n++; document.getElementsByClassName("button-text tweeting-text")[0].click()',1000)

Doctor Snuggles 2013-11-28 22:30

Damn. Shane Delrosario är död.

panzerpig 2013-11-28 23:25

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6753645)
Damn. Shane Delrosario är död.

Såg det precis på danas twitter, usch. Nån som hört delatjer?
Såg nu att det verkar vara hjärtat.

Doctor Snuggles 2013-11-28 23:39

Multipla hjärtattacker. Men nu vet jag inte om det är korrekt. Bloodyelbow säger att han är på life support, och att det finns en minimal chans att han överlever.

Dav0d 2013-11-28 23:52

Jäklar, bara 30 år gammal också... Vad är den mest sannolika hypotesen till varför detta hänt? Dålig "kost" eller har han haft problem med detta förut?

Doctor Snuggles 2013-11-29 00:10

Det vanliga när idrottsmän råkar ut för dylikt verkar vara ett genetiskt fel på hjärtat.

Dav0d 2013-11-29 00:34

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6753836)
Det vanliga när idrottsmän råkar ut för dylikt verkar vara ett genetiskt fel på hjärtat.

Jo det har jag hört. Jag undrar dock varför hans njurar slutade fungera samt att han verkade vara i något sorts omedvetet tillstånd. Hemskt att så mycket samtidigt slutade fungera, kanske är en bieffekt av hjärtinfarkten?

Doctor Snuggles 2013-11-29 00:38

Blod ger ju näring till alla organ. Att hamna i koma efter hjärtattack, att hjärnan slutar svara på stimuli, är inte ovanligt. Ej heller att andra organ slutar fungera, eller blir skadade.

cero 2013-11-29 00:42

Citat:

Ursprungligen postat av Dav0d (Inlägg 6753860)
Jo det har jag hört. Jag undrar dock varför hans njurar slutade fungera samt att han verkade vara i något sorts omedvetet tillstånd. Hemskt att så mycket samtidigt slutade fungera, kanske är en bieffekt av hjärtinfarkten?

Hjärtinfarkt vet jag inte om det var? Artikeln jag läser skriver hjärtstillestånd.

EDIT: Hjärtstilleståndet var 2 dagar sen tydligen.


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:11.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)