Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

CpÅke 2010-05-27 14:40

fast med wanderlei är det väldigt mkt show

cero 2010-05-27 14:54

Citat:

Ursprungligen postat av Aggarn (Inlägg 4390295)
Rampage har haft sina glansdagar och borde hålla sig till filmbranschen :)

Varför det?

Kross 2010-05-27 14:56

Citat:

Ursprungligen postat av Aggarn (Inlägg 4390295)
Evans kommer att avgöra detta relativt lätt hoppas jag på, Rampage har haft sina glansdagar och borde hålla sig till filmbranschen :)

lol.


Första matchen i TUF var fan riktigt sömnig. Det är ju bra att Chris "da savage, savage bro, dont sleep on da savage. tame but savage ya heard" McCray får mycket gjort på marken när han väl får ner någon...

krellik 2010-05-27 14:58

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4390686)
fast med wanderlei är det väldigt mkt show

Jasså? Inte så jag minns det alls från pride dagarna, fast jag kanske är ute ur loopen...

När Page och Wand aggade på varandra kändes det som det var testosteron i luften, och man vet ju hur jävla galna Chuteboxe gänget var på den tiden, Page och sockerskålen känns mer som att det är östrogen i luften, två kärringar som gnabbar på en syjunta. Absolut mer känsla att det är skapad hype för TUF också i jämförelse...

Aggarn 2010-05-27 15:00

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 4390715)
Varför det?

Bara att kika på fighten mot Keith Jardine, såg inge vidare ut

krellik 2010-05-27 15:05

Som jag skrev innan jävligt svår match att gissa på, min känsla säger Jackson i den här fighten, ju mer jag tänker på det ju bättre vibbar får jag att han kommer mosa Rashad.

Erik__ 2010-05-27 15:28

Gad vad jag hoppas på rampage, enbart för att han är underhållande.

Att brottningen är en stor del av mma måste man ju acceptera, men jag tycker fan inte att man ska kunna få sånt poängövertag för att man plockar ner någon. Okej att gsp och fitch totaldominerar folk och totalt äger matchen hur tråkigt det än är, men att se rashad ta ner thiago silva bara för att låta honom ställa sig upp och sen ta ner honom igen, fan vad tråkigt.

krellik 2010-05-27 15:51

Man kan inte gnälla på att Rashad är effektiv i det han gör, man får gnälla på att Silva får lära sig brottas bättre eller att han får vara mer effektiv på marken.

Även om en boxare som vinner matcher på domslut på en bra jabb inte är det mest spännande kan man inte gnälla på honom för det, man måste alltid lägga skulden på motståndaren som får pisk, kör någon ett enkelspårigt game så ska man kunna kontra det, annars hör man inte hemma på den nivån.

Tigerkotten 2010-05-27 15:55

Rampage och W.Silva i ringen när Rampage callar ut Silva efter ha vunnit en fight mot Randleman.
Man ser det bra på reprisen runt 2:45


Fann en rolig med Anderson Silva vs Lee Murray också. Där såg ju A.Silva arg ut t.om :)


Kross 2010-05-27 15:56

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4390817)
Man kan inte gnälla på att Rashad är effektiv i det han gör, man får gnälla på att Silva får lära sig brottas bättre eller att han får vara mer effektiv på marken.

Även om en boxare som vinner matcher på domslut på en bra jabb inte är det mest spännande kan man inte gnälla på honom för det, man måste alltid lägga skulden på motståndaren som får pisk, kör någon ett enkelspårigt game så ska man kunna kontra det, annars hör man inte hemma på den nivån.

+1. Summerade det rätt bra

krellik 2010-05-27 16:14

Vad var det man såg på reprisen vid 2.45, att de verkligen ogillade varandra eller att det var fejk?

cero 2010-05-27 16:22

Citat:

Ursprungligen postat av ahl- (Inlägg 4389602)
vafan, det är omöjligt att höra. Samtidigt som Rashad vänder huvudet bort från kameran så säger någon något samtidigt som han säger det du undrar, plus att det bliipar och sen hör man någon tränare eller fighter säga "Rashad".

Förmodligen blev det för personligt för Rampage. Något han inte ville repetera. Förmodligen har de snackat med filmteamet också om att få det cencurerat. Man kan inte återskapa det som just hände där :D

Äh, det är nog mest bara showbusiness! Misstänker att det är samma sak med Silva och Rampage.

Doctor Snuggles 2010-05-27 16:32

Citat:

Ursprungligen postat av Tigerkotten (Inlägg 4390821)
Rampage och W.Silva i ringen när Rampage callar ut Silva efter ha vunnit en fight mot Randleman.
Man ser det bra på reprisen runt 2:45


Fann en rolig med Anderson Silva vs Lee Murray också. Där såg ju A.Silva arg ut t.om :)


Sitter inte han i fängelse i Marocco nu?

Tigerkotten 2010-05-27 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av krellik (Inlägg 4390862)
Vad var det man såg på reprisen vid 2.45, att de verkligen ogillade varandra eller att det var fejk?

tror inte de gillade varandra direkt ;) Finns ett annat klipp när Silva dominerar och knäar Rampage och får ett stort leende på läpparna.

Tror Lee Murray åkte dit för bankrån, bara googla så finner du nog svaren :D

krellik 2010-05-27 16:38

Yep enligt wiki är han fortfarande i fängelse...

Garvar fortfarande åt väggmålningen han hade i sitt lyxhem där när han blev gripen.

http://img.thesun.co.uk/multimedia/a..._i_221848a.jpg


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 10:46.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)