Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

Krampus 2014-03-02 22:33

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6896249)
Visst, men nu var det Rogan som sa det, som svar på en fråga om Rondas nästa motståndare.



Då är det Cyborg.


Eller Roy Nelson.

dluddeckens 2014-03-03 13:06

Finns det någon bra sajt där man kan streama galor i efterhand?

Juxta 2014-03-03 13:52

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 6896280)
Då är det Cyborg.


Eller Roy Nelson.

Hahaha! Den matchen skulle jag vilja se.

Ronda avskyr ju Cyborg, hon avskyr ju isf allt, men får Cyborg ens tävla?

cero 2014-03-03 14:17

Citat:

Ursprungligen postat av dluddeckens (Inlägg 6896771)
Finns det någon bra sajt där man kan streama galor i efterhand?

Streams har alltid värdelös kvalité, så tanka ned galorna istället. Brukar finnas på morgonen dagen efter.

Doctor Snuggles 2014-03-03 14:54

Citat:

Ursprungligen postat av Juxta (Inlägg 6896822)
Hahaha! Den matchen skulle jag vilja se.

Ronda avskyr ju Cyborg, hon avskyr ju isf allt, men får Cyborg ens tävla?

Avskyr allt? Får tävla? Vad pratar du om?

Juxta 2014-03-03 15:05

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6896880)
Avskyr allt? Får tävla? Vad pratar du om?

Menar du att Ronda är en harmomisk person? Hon är ju ju arg på allt och alla. :)

Cyborg är ju fylld upp till knäna med steroider, Ronda har uttryckligen sagt att hon avskyr Cyborg av den anledningen. Vad är svårt att förstå?

cero 2014-03-03 15:07

Tror inte vi kommer få se Cyborg i UFC. Hon ser ut som en man (ytligheter spelar roll), knockar folk till höger och vänster, dopar sig, pratar inte engelska, kan möjligtvis vara bättre än Ronda osv. Perfekt för att köra ned WMMA i botten.

Enligt Dana behöver hon väga in på 135 X antal gånger och testa positivt innan de överväger, men det är nog skitsnack.

Bailah 2014-03-03 15:20

Negativt*

Doctor Snuggles 2014-03-03 15:30

Citat:

Ursprungligen postat av Juxta (Inlägg 6896890)
Menar du att Ronda är en harmomisk person? Hon är ju ju arg på allt och alla. :)

Cyborg är ju fylld upp till knäna med steroider, Ronda har uttryckligen sagt att hon avskyr Cyborg av den anledningen. Vad är svårt att förstå?

Alla? Visste inte att Miesha är "allting". Vem gillar steroid användare dessutom? Har trots det inte sett att hon "hatar" Cyborg. Mest varit en massa skitsnackande fram och tillbaka.
Jo, Ronda verkar rätt glad förutom när hon är tvungen att dela en realityshow med Miesha, eller när det går dåligt för hennes team.

Du svarade inte på sista frågan.

Juxta 2014-03-03 15:37

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6896930)
Alla? Visste inte att Miesha är "allting". Vem gillar steroid användare dessutom? Har trots det inte sett att hon "hatar" Cyborg. Mest varit en massa skitsnackande fram och tillbaka.
Jo, Ronda verkar rätt glad förutom när hon är tvungen att dela en realityshow med Miesha, eller när det går dåligt för hennes team.

Du svarade inte på sista frågan.

Viting snälla. Det är inte bara Miesha. Följer du ens henne på Twitter/Instagram?

Din tredje fråga är bara dum och jag vet inte vad du förväntar dig. Sluta mucka internetkrigare no 1.

Doctor Snuggles 2014-03-03 16:13

Citat:

Ursprungligen postat av Juxta (Inlägg 6896943)
Viting snälla. Det är inte bara Miesha. Följer du ens henne på Twitter/Instagram?

Din tredje fråga är bara dum och jag vet inte vad du förväntar dig. Sluta mucka internetkrigare no 1.

Ja, jag har sett typ det mesta om och av ronda inklusive twitter. Så återigen, vad babblar du om?

Min tredje fråga? Jag hade bara två egentliga frågor. Vad menar du med "får cyborg ens tävla"?

Juxta 2014-03-03 16:17

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 6896986)
Ja, jag har sett typ det mesta om och av ronda inklusive twitter. Så återigen, vad babblar du om?

Min tredje fråga? Jag hade bara två egentliga frågor. Vad menar du med "får cyborg ens tävla"?

Din sista fråga var "Vad pratar du om?".
Men ok, för att du ska kunna sova gott ska jag försöka leta reda på artikeln där Dana White säger att hon inte får tävla i UFC. Kan dock inte lova något så bli inte alltför upprörd. Internet är stort.

cero 2014-03-03 16:18

Citat:

Dana White säger att hon inte får tävla i UFC
Dana säger nu "kanske" om hon väger in på 135 ett par gånger och testar negativt.

"Well, like I told you guys the other day, I think the genius (Tito Ortiz) put her in a box because, you know, saying that you'll die if you make 135-pounds is a pretty bold statement. She would probably have to make 135-pounds a couple times somewhere else and fight to show she's healthy and we'll see what happens. ... She's gotta fight, she's gotta make weight a few times. We'll see what happens. There's a lot of things that would have to happen before we... First, we would have to come to a deal. She would have to fight, make 135-pounds a couple times somewhere else, and if she's healthy or whatever maybe we can do it."

Juxta 2014-03-03 16:20

Citat:

Ursprungligen postat av cero (Inlägg 6896993)
Dana säger nu "kanske" om hon väger in på 135 ett par gånger och testar negativt.

Men då dör hon ju?! ;)

cero 2014-03-03 16:23

La till citatet från White. Tar hon det lite lugnt med steroiderna och vikterna ett tag så lär hon klara 135 utan problem...


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 22:04.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)