Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

panzerpig 2011-12-08 22:36

Tänkte först: Machida måste vara lång, ser inte så mycket kortare ut än Jones.

Kollade wikipedia, machida är 1.85, Jones 1.93. Det är ju jones reach som är så sjukt jävla lång (2.15), inte hans kroppslängd.

Mycket intressant och svårttippad match. Kommer Jones dominera som han gjort hittills? Kan Machida få honom frustrerad med att hålla avståndet och få in legkicks?
Hoppas på en bra match och att Jones iaf får bli testad ordentligt (tex klarar han att ta hårda slag mot ansiktet? hur är hans haka?).

Han är för mig lite som JDS: riktigt duktig men vi vet inte riktigt för han har vunnit rätt lätt.

ChrisA 2011-12-08 22:42

Vad är det alla har emot jones? Kan verkligen inte förstå allt hate mot honom.??
Samma sak med rashad, fått mkt burop osv fattar inte varför?

Kabuto 2011-12-08 22:48

Hoppas på Jones!

Bailah 2011-12-09 00:17

Uff.. Nu Är man 30! Detta ska firas med silva highlights !!

dared 2011-12-09 00:54

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 5461054)
Uff.. Nu Är man 30! Detta ska firas med silva highlights !!

Grattis Dawg!!

panzerpig 2011-12-09 10:32

Citat:

Ursprungligen postat av ChrisA (Inlägg 5460909)
Vad är det alla har emot jones? Kan verkligen inte förstå allt hate mot honom.??
Samma sak med rashad, fått mkt burop osv fattar inte varför?

Angående Jones så tror jag (iaf jag känner så). Att han har varit så överlägsen, vill se vem och hur han ska kunna förlora.

Samma med A silva. Jag vill se honom förlora bara för att se om han KAN förlora, han känns fan inte mänsklig.

Är någon för duktig för länge så tröttnar folk. Fullständigt dumt och orättvist.

rashad och Bisping är väl lite samma sak, folk gillar inte deras stil, mest utanför oktagonen, gnälliga, inte trevliga eller nått.
Jag har inget mot dom två.

kaer 2011-12-09 12:09

Igår hade mmanytt en artikel om att UFC i Sverige var spikat till 14:e april, nu är hela artikeln borta, någon som vet vad som hände?

yooii 2011-12-09 14:35

Citat:

Ursprungligen postat av kaer (Inlägg 5461653)
Igår hade mmanytt en artikel om att UFC i Sverige var spikat till 14:e april, nu är hela artikeln borta, någon som vet vad som hände?

Mmanytt just being Mmanytt.

Färssen 2011-12-09 14:46

Citat:

Ursprungligen postat av kaer (Inlägg 5461653)
Igår hade mmanytt en artikel om att UFC i Sverige var spikat till 14:e april, nu är hela artikeln borta, någon som vet vad som hände?

Nu spekulerar jag bara, men eftersom det enligt artikeln var information som skulle bli offentliggjord först 30 december av UFC själva, så kanske det var så att UFC helt enkelt lackade på att mmanytt gick ut med infon innan det var officiellt och började hota med stämningar osv.

Doctor Snuggles 2011-12-09 15:54

Lite hårt att sparka Torres. Jag förstår att UFC vill dra gränsen för seriositet någonstans, men av Dana att säga att det inte var roligt är lite löjligt (med tanke på alla idiotiska grejer han själv har spottat ut sig genom åren). Han skulle säkert flabba ärslet av sig om han hörde Louis CK säga det. ;)

För oinitierade, twitter skämtet lydde:
""If a rape van was called a surprise van more women wouldn't mind going for rides in them. Everyone likes surprises."

davve 2011-12-09 16:35

Citat:

Ursprungligen postat av Bailah (Inlägg 5461054)
Uff.. Nu Är man 30! Detta ska firas med silva highlights !!

Gratz man! :)

Konvex 2011-12-09 16:59

Citat:

Ursprungligen postat av Doctor Snuggles (Inlägg 5462068)
Lite hårt att sparka Torres. Jag förstår att UFC vill dra gränsen för seriositet någonstans, men av Dana att säga att det inte var roligt är lite löjligt (med tanke på alla idiotiska grejer han själv har spottat ut sig genom åren). Han skulle säkert flabba ärslet av sig om han hörde Louis CK säga det. ;)

För oinitierade, twitter skämtet lydde:
""If a rape van was called a surprise van more women wouldn't mind going for rides in them. Everyone likes surprises."

Totalt bs enligt mig, speciellt med tanke på att Rashad drog Penn-state skämt i pressintervju nyss och Forest drog ett rape skämt för ett tag sen(Torres citerade ju bara Always sunny också).
Om man inte drar in PPV köpen får man passa sig med vad man säger antar jag.

Tricklew 2011-12-09 17:01

Vad är upp med Penn-state skämt, vad har jag missat som är så kontroversiellt?

Doctor Snuggles 2011-12-09 17:08

Citat:

Ursprungligen postat av Konvex (Inlägg 5462170)
Totalt bs enligt mig, speciellt med tanke på att Rashad drog Penn-state skämt i pressintervju nyss och Forest drog ett rape skämt för ett tag sen(Torres citerade ju bara Always sunny också).
Om man inte drar in PPV köpen får man passa sig med vad man säger antar jag.

Särskilt som det är ett quote från IASIP. Som sänds på, wait for it, FX.

Doctor Snuggles 2011-12-09 17:09

Citat:

Ursprungligen postat av Tricklew (Inlägg 5462175)
Vad är upp med Penn-state skämt, vad har jag missat som är så kontroversiellt?

http://en.wikipedia.org/wiki/Penn_St..._abuse_scandal


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 12:40.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)