Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

j2b 2008-11-17 21:13

Citat:

Ursprungligen postat av Sebbe_H (Inlägg 3324739)
Dålig är väl att ta i, men hade han vägt 20 kg mindre så hade det haft ett annat slut.

hade han haft två vänsterfötter hade matchen kanske gått annorlunda också.. hade han nog cirklat mer iaf :P


plötsligt pratar folk om viktskillnader i tungvikt, kan inte minnas allt detta gråtande när randy slog tim sylvia och gabriel gonzaga

Sebbe_H 2008-11-17 21:19

Citat:

Ursprungligen postat av j2b (Inlägg 3324756)
hade han haft två vänsterfötter hade matchen kanske gått annorlunda också.. hade han nog cirklat mer iaf :P


plötsligt pratar folk om viktskillnader i tungvikt, kan inte minnas allt detta gråtande när randy slog tim sylvia och gabriel gonzaga

Jag lipar inte angående nått, allt jag säger är att är man så stor, så krävs inte mycket till teknik. Men som SimonP redan påpekat är det ju inte vad UFC går ut på.

Mazr 2008-11-17 21:24

GRYM GALA! :D För mycket att kommentera nu efter jobbet, är för trött.

Men en rolig sak som jag märker nu i efterhand när jag glott på galan igen är när Demian Maia vunnit, och han ska tacka Nate Quarry, så kramar de om varandra, Demian pussar honom på kinden, och direkt efter kommer en till puss som hamnar på munnen... blev helt chockad och började skratta :D Bara helt random sådär, men båda verkade inte bry sig så mkt, nån annan som märkte? ;)

Sebbe_H 2008-11-17 21:29

Citat:

Ursprungligen postat av Mazr (Inlägg 3324787)
GRYM GALA! :D För mycket att kommentera nu efter jobbet, är för trött.

Men en rolig sak som jag märker nu i efterhand när jag glott på galan igen är när Demian Maia vunnit, och han ska tacka Nate Quarry, så kramar de om varandra, Demian pussar honom på kinden, och direkt efter kommer en till puss som hamnar på munnen... blev helt chockad och började skratta :D Bara helt random sådär, men båda verkade inte bry sig så mkt, nån annan som märkte? ;)

Jepp såg det också, Paolo kommenterade det med. Maia gav honom en kindpuss, och det tror jag Quarry skulle göra också, men hamnade lite fel.:D

Krampus 2008-11-17 21:33

Citat:

Ursprungligen postat av Sebbe_H (Inlägg 3324806)
Jepp såg det också, Paolo kommenterade det med. Maia gav honom en kindpuss, och det tror jag Quarry skulle göra också, men hamnade lite fel.:D

Kwon fixar snart en GIF. :D

Jacksatan 2008-11-17 22:06

Citat:

Ursprungligen postat av Sebbe_H (Inlägg 3324577)
Vilket muskelberg som helst med lite tryck i nävarna kunde ju vunnit, just pga sin storlek.

Nej. En kille som Brock är ändå en atlet, trots sina 130kg. Man vinner inte bara på enbart storlek.

Ajin 2008-11-17 23:04

Citat:

Ursprungligen postat av Krampus (Inlägg 3324514)
Förstår vad du menar men mjo... Vinna ska man göra för att man är bäst. Innefattar det att man är stor så varför inte..

Samtidigt så tror jag att Lyoto Machida skulle kunna ge Brock en rejäl omgång, detsamma gäller unga gracie om några år och till och med Andersan Silva.

rife 2008-11-17 23:41

http://i38.tinypic.com/34sqedl.gif

Tricklev 2008-11-18 01:52

Citat:

Ursprungligen postat av rife (Inlägg 3325211)

Haha, det där är ju bara vackert, det är det som är fint med MA-kretsar och SL, manlig kärlek.

Daniel Mattusch 2008-11-18 11:35

Undrar hur Brock skulle klara sig mot de tyngre och tekniska grabbarna i K-1, t ex Le Banner, Semmy Schildt. Även fast han är avdankad så tror jag Le Banner skulle mörda Brock stående, dock en annan utgång på marken.

Är Tim Sylvia vs Le Banner spikat nu btw?

Jacksatan 2008-11-18 12:15

Citat:

Ursprungligen postat av Daniel Mattusch (Inlägg 3325749)
Undrar hur Brock skulle klara sig mot de tyngre och tekniska grabbarna i K-1, t ex Le Banner, Semmy Schildt. Även fast han är avdankad så tror jag Le Banner skulle mörda Brock stående, dock en annan utgång på marken.

Är Tim Sylvia vs Le Banner spikat nu btw?

De skulle vara tvungna att knocka honom med första slaget(vilket är jävligt liten chans), annars skulle han ta ner dem på backen och sopa sönder dem.

Simon. 2008-11-18 12:21

Citat:

Ursprungligen postat av Jacksatan (Inlägg 3325814)
De skulle vara tvungna att knocka honom med första slaget(vilket är jävligt liten chans), annars skulle han ta ner dem på backen och sopa sönder dem.

+1

Brock vinner utan problem, såvida han inte har jäkla otur och blir knockad dom första sekunderna.

Krampus 2008-11-18 13:29

Citat:

Ursprungligen postat av Daniel Mattusch (Inlägg 3325749)
Undrar hur Brock skulle klara sig mot de tyngre och tekniska grabbarna i K-1, t ex Le Banner, Semmy Schildt. Även fast han är avdankad så tror jag Le Banner skulle mörda Brock stående, dock en annan utgång på marken.

Är Tim Sylvia vs Le Banner spikat nu btw?

Ok, men vad tror du om Le Banner mot Spindelmannen?

ManuelIT 2008-11-18 15:13

Citat:

Ursprungligen postat av j2b (Inlägg 3324756)
hade han haft två vänsterfötter hade matchen kanske gått annorlunda också.. hade han nog cirklat mer iaf :P


plötsligt pratar folk om viktskillnader i tungvikt, kan inte minnas allt detta gråtande när randy slog tim sylvia och gabriel gonzaga

+1, bra sagt!

Citat:

Ursprungligen postat av rife (Inlägg 3325211)

aHahaHAhaha, så jävla bra!

Einar 2008-11-18 17:05

Jag skulle vilja se Fedor mot Brock. Det hade varit något att se fram emot :)


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:21.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)