Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum

Kolozzeum Forum - Sveriges största träningsforum (https://www.kolozzeum.com/forum/index.php)
-   Allmänt Forum (https://www.kolozzeum.com/forum/forumdisplay.php?f=7)
-   -   Ny MMA-tråd (varning för spoilers!) (https://www.kolozzeum.com/forum/showthread.php?t=107588)

young_george 2010-07-04 23:47

Haha, gillar Brock som fan. Kul att han vann!

Rahf 2010-07-05 00:01

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4461371)
Är det ingen som reagerade på brocks otroligt dåliga standupp game? han är förfan en skam för sporten. hur kan man va uppe på eliten och inte ens kunna boxas?

detta sänker bara mina åsikter angående ufc,"världens HWC" kan inte ens boxas

fyfan jag spyr på ufc

K-1 är samma sak. Semmy Schilt har inget försvar mot folk som kör fullt ös medvetslös. Peter Aerts och Badr Haris vinster är prov på det.

panzerpig 2010-07-05 00:04

Citat:

Ursprungligen postat av Kwon (Inlägg 4461092)

Såg underbar gif! Så härligt att se Brock fly som en liten tjej och sen ligga som en sköldpadda. Tror inte Brock blir långvarig på toppen, ska han klara sig MÅSTE han bli bättre i boxningen.
Som sagt, synd att Carwin inte hade mer is i magen, hoppas han får en ny titelmatch snart, tror han kommer bli bättre och bättre.

Är det bara jag eller har Brock overkligt smala vader?? hur kan en 130 kilos apa inte ha vadmuskler? Springer han inte, går i trappor osv??
Ser miffo ut..

CpÅke 2010-07-05 00:09

Citat:

Ursprungligen postat av Rahf (Inlägg 4461413)
K-1 är samma sak. Semmy Schilt har inget försvar mot folk som kör fullt ös medvetslös. Peter Aerts och Badr Haris vinster är prov på det.

haha men tyst du vet inte vad du pratar om?

Tonto 2010-07-05 00:10

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4461419)

Är det bara jag eller har Brock overkligt smala vader?? hur kan en 130 kilos apa inte ha vadmuskler? Springer han inte, går i trappor osv??
Ser miffo ut..

Han har också roidat halva livet. Känns som det hans underkropp tappat genetiskt har överkroppen tagit igen x10

Rahf 2010-07-05 00:11

Citat:

Ursprungligen postat av panzerpig (Inlägg 4461419)
Såg underbar gif! Så härligt att se Brock fly som en liten tjej och sen ligga som en sköldpadda. Tror inte Brock blir långvarig på toppen, ska han klara sig MÅSTE han bli bättre i boxningen.
Som sagt, synd att Carwin inte hade mer is i magen, hoppas han får en ny titelmatch snart, tror han kommer bli bättre och bättre.

Är det bara jag eller har Brock overkligt smala vader?? hur kan en 130 kilos apa inte ha vadmuskler? Springer han inte, går i trappor osv??
Ser miffo ut..

Benen i allmänhet är väl proportionerligt små på Brock? Åtminstone av det lilla jag sett från honom.

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4461421)
haha men tyst du vet inte vad du pratar om?

Av de K-1 matcher jag sett med Schilt så. Blir han pressad åker hakan upp. Utveckla gärna eftersom du verkar bergsäker på att jag har fel.

Verbatim 2010-07-05 01:02

Riktigt bra gala, ingen match som gjorde en besviken, vissa fighters dock. Även på den absoluta top nivån av sporten så avgörs många fighter av rent rudimentära misstag. Brocks svaghet är rätt exponerad nu dock, han gillar verkligen inte att bli slagen.

Tycker inte riktigt att Brock förtjänar Submission of the night för att han lyckades med submission 101 emot en motståndare som sov redan innan han satte den, men det var tyvärr ingen förvåning att han fick den.

Doctor Snuggles 2010-07-05 01:17

Citat:

Ursprungligen postat av CpÅke (Inlägg 4461371)
Är det ingen som reagerade på brocks otroligt dåliga standupp game? han är förfan en skam för sporten. hur kan man va uppe på eliten och inte ens kunna boxas?

detta sänker bara mina åsikter angående ufc,"världens HWC" kan inte ens boxas

fyfan jag spyr på ufc

Det räcker med att man kan Homer Simpson- BJJ förstår du väl.

Doctor Snuggles 2010-07-05 01:20

Citat:

Ursprungligen postat av Tonto (Inlägg 4461422)
Han har också roidat halva livet. Känns som det hans underkropp tappat genetiskt har överkroppen tagit igen x10

Och du var där, då han knaprade?
Brock vid 16, full av piller - berättade hans mamma för dig?
http://i22.photobucket.com/albums/b3...usclebeach.jpg

Och i plugget:
http://www.themmanews.com/wp-content...oungbrock1.jpg

Han har för övrigt inte så smala lår egentligen, mest vaderna som verkar bara vara genetiskt obegåvade.

Rahf 2010-07-05 01:32

Där kom en bra bild på benen, de ser helt ok ut där.

Doctor Snuggles 2010-07-05 01:35

Citat:

Ursprungligen postat av Rahf (Inlägg 4461448)
Där kom en bra bild på benen, de ser helt ok ut där.

De är ganska långa, d.v.s. han har midjan ganska högt upp vilket nog bidrar till intrycket.

Sparven från Minsk 2010-07-05 07:54

Brock verkar inte riktigt klara sig stående. Skulle som sagt innan vara se Fedor vs Brock.

delta_mats 2010-07-05 08:36

Hatten av till Brock! Gillade han inte alls innan denna fight, nu fick han dock lite mer respekt från mig, av den enkla anledning att han faktiskt höll inne på spydigheterna efter matchen och visade en tämligen ödmjuk sida. Han gjorde det bra som höll ut första ronden, försvaret på marken så ju rätt dåligt ut men Shane landade inte många bra slag där tyvärr. Brocks stora, långa och starka armar skyddade honom rätt bra. Även om Lesnar inte utförde särskilt mycket jobb i första ronden så kostar det på att bli överkörd sådär, han verkar ha en helt okej kondition för sin storlek.

Shane gjorde det han skulle i första ronden, men borde haft is i magen när han väl fick Brock på rygg mot buren. Han borde satt mer tryck på brock och därmed tröttat ut honom, valt slagen med mer omsorg och kanske även satsat på mount. Dock kan jag förstå att han ville avsluta, speciellt med tanke på Brocks reaktion när Shane drev på.
Ser fram emot att se Shane med bättre kondition, och mer is i magen, då kan han plocka Brock.

Angående Brock Lesnars nästa fight, är det bestämt när han och Cain ska mötas än?
Cain har ju också brottarbakgrund, vem har bästa meriterna tro?

eternallord 2010-07-05 09:15

Citat:

Ursprungligen postat av delta_mats (Inlägg 4461553)
vem har bästa meriterna tro?

Brock, med hästlängder.

CpÅke 2010-07-05 09:18

Citat:

Ursprungligen postat av Rahf (Inlägg 4461423)


Av de K-1 matcher jag sett med Schilt så. Blir han pressad åker hakan upp. Utveckla gärna eftersom du verkar bergsäker på att jag har fel.


DET handlar om att brock inte har varken bra bjj eller stand upp`? han är stor o stark och han vinner på det. han snackar äckligt mkt skit.jag har nu suttit o läst mkt kommentaren på mmanytt som säger mma handlar om att vinnna och han gjorde det som krävdes.

jaha varför inte ta o minska på lite regler då? hade detta vart pride hade shane kunnat stå o sparkat brock i huvet och då lovar jag att han hade tappat,varför inte tillåta knän i huvet? allting e för mkt fördel för "The american wrestler". i ufc klarar du dej på att brottas det gjorde du inte pride

jag blir så jävla irreterad på ufc,deras oändliga hyper om allt,dana's jävla tal är så otroligt dumma."fedor dosen't deserve to fight in the ufc etc" sen så ser man brock? HWC kan varken sparka,slå eller skydda sej stående,
dom favoriserar amerikanska fighters,dom snackar skit of fighters, dom behandlar sina fighters som skit(shane fick 40k dollar för fighten brock fick 400k).dom "ÄR" bäst i världen.och alla småkids som precis börjat kolla försvarar ufc så otroligt barnsligt.

DEssutom så stör jag mej sjukt mycket på att dom drar in militär reklamer under galan som accocieras med UFC,"join the army BE A WARRIOR"jävla propaganda.

UFC är kampsportens macdonalds


Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 16:55.

Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Svensk översättning av: Anders Pettersson
Copyright 2015, Kolozzeum (TM)