![]() |
|
Citat:
Pd |
Citat:
|
Detta är väl överspelat..?
Har inte båda dragit tillbaka sina anklagelser? Har för mig att jag läste på nån mma-blogg att de gjort de, och att båda har ljugit. Han hade inte rört henne, och hon hade inte tagit droger.. Hon klarade ju drogtesten. http://mmanytt.se/ufc/jenna-och-tito...igen/#comments |
Vilken soppa. Vad bra att de är vänner igen.
|
Går det att se superior challenge 5 fighterna någonstans? har vart inne på mmanytt å kollat runt, googlat osv men hittar inte!? Ville inte leta allt för mycket för jag vill inte heller veta resultaten
|
Citat:
|
de finns ej ute vad jag vet just nu iaf. Skumt att ingen capade tv4 sändningen
|
Citat:
|
Citat:
Det som störde med TV-produktionen var Musse, som var totalt oduglig som kommentator... |
På fredag är det dags! Världens starkaste man slåss igen. This time, it's personal. Eller nåt annat trailoraktigt i speakerröst. ;)
Och 2 veckor efter det är det dags för Silva. Och Choi i höst. Haha. :D Hörde f.ö. att han helt gett upp strongman nu - han insåg väl att det inte är realistiskt att träna både för strongman och mma, om han nu vill bli världsbäst (som han har sagt att han vill bli inom 2 år :D). Han tränar typ 90% mindre styrka nu sen 8 månader tillbaka, och i princip bara mma och uthållighet men trots det har han svårt att gå ner under 125kg. |
Citat:
Ärligt tycker en sån här bra stabil svensk gala som denna och förra zone är bättre än de sämre UFC. Många hungriga fighter som vill ta sej till de stora ligorna, mindre fegspel för att stanna där. |
Läste att det är ngn FW i WEC som har PL-backgrund. Någon som vet vem det är?
|
Sjukt bra vecka! Pudzie på fredag, UFC 113 på lördag samt VM premiär!!!!!
Vem bryr sig om att vara utomhus i solen den här veckan egentligen?? |
kommer fan låsa in mej på mitt rum med pizza o chips hela helgen,eller iaf då fighterna går
|
Citat:
|
Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:59. |
|